www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 16, 2024 3:19 pm
Hoofdremcilinder.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rudi68
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 25
Geregistreerd op: 11-7-2017
Berichten: 3
Woonplaats: Beveren

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2017 8:37 pm    Onderwerp: Hoofdremcilinder. Reageer met quote

Hey iedereen,
Ik zou graag mijn enkel circuit hoofdremcilinder vervangen door dubbel.
Gaat om ovaal kever 54 en had graag mijn leidingen behouden. Waar moet ik op letten bij het bestellen van een nieuwe......

_________________
Vw Passat cc
Vw kever ovaal
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2017 8:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je geeft zelf aan dat je het enkel circuit wil vervangen door dubbel, je gaat dus hoe dan ook je remsysteem moeten scheiden tussen voor en achter, anders heeft het geen zin, dus originele toestand behouden zal niet of maar gedeeltelijk lukken ...

een A kwaliteit HRC heb je voor +- 50 euro

voorbeeld : https://www.paruzzi.com/nl/volkswagen/remmen-velgen/remcilinders-remleidingen/1204/

Hou er ook rekening mee dat je 2 toevoerpunten krijgt, dus ook remvloeistofreservoir aanpassen
kijk ook na of de remlichtschakelaars bijgeleverd zijn

voor ontluchten remsysteem : https://sites.google.com/site/pollekeskeversite/home/remmen-ontluchten-1

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Mr.ME
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 8-1-2010
Berichten: 395
Woonplaats: winksele

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2017 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb hier de de remmen volledig vernieuwd op 58-er en ook dubbel circuit geplaatst.
standaard dubbel circuit HRC met reservoir bovenop gemonteerd (reservoir via gpp).
moest je het originele reservoir willen behouden moet je de leiding ergens opsplitsen zoals polleke hierboven zegt.
zelf heb ik direct ook nieuwe leidingen geplaatst, maar ik kan aannemen als je de originele behouwt dat deze verplooid moeten worden voor de andere locatie van de aansluitingen.
Ook heb je 2 remlichtschakelaars nodig ipv 1.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group