www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 10, 2024 6:38 am
Kever Cabrio invoeren vanuit de USA

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KeverJo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 457
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Za Mei 01, 2004 6:41 pm    Onderwerp: Kever Cabrio invoeren vanuit de USA Reageer met quote

Ik sta op het punt een deal te sluiten om een Kever Cabrio uit California te kopen en in te voeren naar Belgiƫ.
Het zou me 550 euro kosten om hem te verschepen naar Antwerpen.
Maar hoeveel euro douanekosten komen hier nog bij?
Ik denk dat het afhangt van de hoogte van de aankoopfactuur, maar hoeveel % komt erbij?
De aankoopprijs zal rond de 9000 euro liggen, wat ik voor een triple black model met maar 7500 miles op de teller niet slecht vindt.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Za Mei 01, 2004 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

om 100 % zeker te zijn bel of ga eens bij de douanen , die gaan je zeker de juiste info geven , anderen zeggen zoveel en wat is er van waar , direkt bij de direkte personen gaan Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -1
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2004 6:42 am    Onderwerp: Cabrio Reageer met quote

Ik heb net 2 wagens ingevoerd.
Veel hangt af van de leeftijd van de wagen, als het geen oldtimer is betaal je 21% op het bedrag van de wagen plus de kosten van het transport.
Is het een oldtimer, zoals het bij mij het geval was ( ene van 60 en een andere van 66) dan betaal je 6 % over het geheel.
Moest ge nog van gedacht veranderen, mijn cabrio staat ook te koop, hij mag weg voor 9000 euro, geen taksen, nikske.Dit is 'em, verdere beschrijving vind je op deze site onder de rubriek, te koop kever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -1
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2004 6:44 am    Onderwerp: Cabrio Reageer met quote

Ik heb net 2 wagens ingevoerd.
Veel hangt af van de leeftijd van de wagen, als het geen oldtimer is betaal je 21% op het bedrag van de wagen plus 21% op de kosten van het transport.
Is het een oldtimer, zoals het bij mij het geval was ( ene van 60 en een andere van 66) dan betaal je 6 % over het geheel.
Moest ge nog van gedacht veranderen, mijn cabrio staat ook te koop, hij mag weg voor 9000 euro, geen taksen, nikske.Dit is 'em, verdere beschrijving vind je op deze site onder de rubriek, te koop kever
550 euro voor het vervoer lijkt mij onwaarschijnlijk weinig. Waarschijnlijk wordt hij dan RoRo geladen, d.i. los op het dek van het schip.
Ik betaal telkens ongeveer 1500 dollar,d.i. 1250 euro, wel in een container, laat je me eens weten wie jou verscheping doet,
mercikes,
greetzzz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group