www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:45 pm
periodieke keuring oldtimers
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoor het... T'is weer met de natte vinger dan! Alles wat voorzien is moet werken... Simpel maar zo is het. Ik heb de oudere lichten zitten op mijn 78' en heb geen mistlicht dus moet ik die ook niet hebben Shocked Mijn banden hebben ze de staat bekeken maar de maat niks van gezegd nogtans groot verschil! Op goed geluk zeker dan??? Je hoort het wel! Ben zeker niet tegen een keuring maar er moet wel een lijn inzitten! Of is het weer van das nen toffe die laat ik door??
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 5:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ze vonden het vooral eens tof om in een echte auto te zitten denk ik Exclamation Very Happy
Bijna zoals daily hoor... Papieren, co, lichten, remmen, vering en dan algemene staat en gewrichten zeker...

_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2020 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ze moeten hun afkeuring percentages halen per station,
niet in orde, niet veilig, wordt je afgekeurd, klinkt logisch, veiligheid boven alles maar als ze hun percentage niet hebben gehaald dan krijgen ze onder hun voeten, karl
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Vr Aug 14, 2020 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vader heeft zijn gehele carrière bij de rijkswacht altijd tegen zijn voeten gehad van de oversten dat hij meer moest schrijven... Laat ons zeggen dan hij meer een bemiddelaar was! Maar komt inderdaad neer op het feit dat ze moeten geld opbrengen... Wink
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Eddo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 704
Woonplaats: Zonhoven

BerichtGeplaatst: Di Aug 18, 2020 10:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pfff, nadat ik met de 2 daily's al meerdere zenuwcrisissen nabij was door het wispelturig gedrag op die keuringsstations, zakte me de moed in de schoenen om met de kever te gaan. Zelfs al enige maanden nagedacht de boel te verkopen om toch maar niet naar de keuring te moeten gaan. Ik heb geen schrik voor afkeurpunten of herkeuringen (want veiligheid boven alles) maar wel de manier waarop men met mensen en auto's omgaat, dat is soms toch niet te doen, en dan ben ik nog ne hele brave mens.
Nadat ik er toevallig voorbij reed, heb ik beslist dat ik het nu overlaat aan OldVolksShop. Kever krijgt een volledig nazicht, technisch verbeteren waar nodig, maar vooral gene stess voor mij in dat keur instituut, want zij gaan er voor! Nieuwe hoop, nieuwe moed, terug goesting om rond te toeren!
Maar ik zal het toch niet vergeten hoor ministerke Weyts, voor die 500km per jaar wat ik rij, er waren tal van andere oplossingen mogelijk om de rotte appels en bruine peren er uit te halen, maar dat brengt niet genoeg geld in het laatje zeker!

_________________
'72 1300AR spaarkever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Eddo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 704
Woonplaats: Zonhoven

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2020 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas het mocht niet zijn, er zal er weer eentje minder rijden in dit apenland.
_________________
'72 1300AR spaarkever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 103
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2020 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eddo schreef:
Helaas het mocht niet zijn, er zal er weer eentje minder rijden in dit apenland.


pffff, en mogen we weten wat er fout gelopen is ?

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2020 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

???
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Eddo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 704
Woonplaats: Zonhoven

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 9:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Polleke schreef:
Eddo schreef:
Helaas het mocht niet zijn, er zal er weer eentje minder rijden in dit apenland.


pffff, en mogen we weten wat er fout gelopen is ?


Ondermaatse staat van: vooras, bandenbak, chassis, reminrichting, banden, stuurinrichting, verlichting algemeen, rubbers & hoezen, spiegels, carrosseriedelen, rijhoogte, enz, enz, ... Veiligheid boven alles, maar de enorme kost van deze investering en de onzekere politieke toekomstperspectieven deden me deze keuze maken. Niet makkelijk. De andere hobby, Vespa's, zullen nu meer aandacht en ruimte krijgen.

_________________
'72 1300AR spaarkever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
KeverenCo



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 30-6-2011
Berichten: 338
Woonplaats: Serskamp

BerichtGeplaatst: Di Sep 08, 2020 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga wekelijks met een of meerdere oldtimers naar de keuring, en tot op heden nog geen klagen. Vorige maand heeft er tijdens de remmentest een rempompje de geest gegeven, was dus terecht afgekeurd, was het 5 minuten later gebeurd was hij erdoor geweest.

We kijken natuurlijk alle wagens na voor ze naar de keuring gaan.


EDIT: ik ga steeds naar het keuringsstation van Asse-Mollem

_________________
volg ons ook op facebook: http://www.facebook.com/KeverenCo

Verdeler van Caprotech RX5, RX7 & RX10


Laatst aangepast door KeverenCo op Di Sep 08, 2020 12:44 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group