www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 6:06 pm
Tijdelijke pechverzekering
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2018 7:57 am    Onderwerp: Re: Touring Reageer met quote

Ferry schreef:
Ik heb er destijds achter geïnformeerd en kreeg als uitleg dat oldtimers uitgesloten zijn dwz (toen nog) auto 's ouder dan 25 jaar. Ingeschreven met O-plaat of gewone plaat maakte geen verschil !

Ferry


Oh, dat is raar!
In 2004 (o 2006?) ben ik in panne gevallen met de kever; de spanningsregelaar had de geest gegeven. Het was in Rambouillet (FR).
Touring heeft mij geholpen, en een Bosch winkel aangeduid die open was op zaterdag AM.

Morgen zal ik me opnieuw informeren.

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2018 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Via mijn makelaar heb ik offerte gekregen van europe assistance
10 dagen tijdelijke pechbijstand + 2 personen verzekerd = 96 euro.
Dat lijkt mij toch veel geld.

Voor een gans jaar = 169 euro

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2018 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij goedkoop.depannage.be kost het 143 €/jaar voor wagen ouder dan 10 jaar voor gans europa
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 10:33 am    Onderwerp: Re: Touring Reageer met quote

lucas schreef:
Ferry schreef:
Ik heb er destijds achter geïnformeerd en kreeg als uitleg dat oldtimers uitgesloten zijn dwz (toen nog) auto 's ouder dan 25 jaar. Ingeschreven met O-plaat of gewone plaat maakte geen verschil !

Ferry


Oh, dat is raar!
In 2004 (o 2006?) ben ik in panne gevallen met de kever; de spanningsregelaar had de geest gegeven. Het was in Rambouillet (FR).
Touring heeft mij geholpen, en een Bosch winkel aangeduid die open was op zaterdag AM.

Morgen zal ik me opnieuw informeren.


Voilà, ik heb me geïnformeerd: Touring beschouwt als oldtimer een auto met "O" plaat.
Een auto ouder dan 25 jaar met normale nummerplaat wordt beschermd, wat volgens mij logisch is.

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Ferry
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 20-12-2003
Berichten: 363
Woonplaats: Kempen

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 6:07 pm    Onderwerp: pech Reageer met quote

@Lucas: zo veel te beter. Het blijft wel raar dat ze het een paar jaar geleden tegen mij anders zeiden. En ik denk dat als je echt voort gaat op de tekst ze toch moeilijk kunnen doen: bij uitsluitingen staat "oldtimers". (Er staat dus niet "wagens met een O-plaat".)

Een auto van (toen) >25 jaar (nu >30 jaar) is een oldtimer, ongeacht of die met gewone plaat of met O-plaat is ingeschreven. Dus volgens de tekst van hun vwn. uitgesloten.

En als puntje bij paaltje komt is het de tekst die telt, niet wat aan de telefoon gezegd is...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 6:32 pm    Onderwerp: Re: pech Reageer met quote

Ferry schreef:
@Lucas: zo veel te beter. Het blijft wel raar dat ze het een paar jaar geleden tegen mij anders zeiden. En ik denk dat als je echt voort gaat op de tekst ze toch moeilijk kunnen doen: bij uitsluitingen staat "oldtimers". (Er staat dus niet "wagens met een O-plaat".)

Een auto van (toen) >25 jaar (nu >30 jaar) is een oldtimer, ongeacht of die met gewone plaat of met O-plaat is ingeschreven. Dus volgens de tekst van hun vwn. uitgesloten.

En als puntje bij paaltje komt is het de tekst die telt, niet wat aan de telefoon gezegd is...


Ik heb natuurlijk een scriftelijk antwoord gevraagd.
En ik ben al geholpen geweest...

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
henk
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 29-4-2004
Berichten: 511
Woonplaats: oostende

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2018 12:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Snah schreef:
Via mijn makelaar heb ik offerte gekregen van europe assistance
10 dagen tijdelijke pechbijstand + 2 personen verzekerd = 96 euro.
Dat lijkt mij toch veel geld.

Voor een gans jaar = 169 euro


Zou dan beter verzekering nemen bij marsh ofzo.
Verzekering stuk goedkoper en pechverhelping inbegrepen.

Henk!!!

_________________
the older i get the faster i was!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2018 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Hier een gedeelte van het antwoord van Touring Wegenhulp:

Quote:
Suite à votre courrier, j'ai le plaisir de vous informer que l'assistance à l'étranger "Touring Family Full" est valable jusqu'au.... et pour le véhicule....

Vos voitures sont bien prises en charge en cas de panne ou d'accident en Europe car elles ne sont pas immatriculées d'une plaque ancêtre.


Dus...

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wim3600



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 30-9-2012
Berichten: 57
Woonplaats: Genk

BerichtGeplaatst: Za Nov 23, 2019 10:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij Marsch, ik dacht voor een 25 a 30€ met vervangwagen, voor Europa, o-platen of dagelijkse platen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Za Nov 23, 2019 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor Marsch moet je wel eerst aansluiten bij een club die gekend zijn bij en een dagelijkse wagen hebben die op uw eigennaam sta ingeschreven. Dit was bij mij toch zo om via Marsch verzekerd te kunnen geraken.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group