www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Mei 04, 2024 8:55 am
Probleem sturing t2a

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2018 9:16 am    Onderwerp: Probleem sturing t2a Reageer met quote

Hallo!

Vorig jaar heb ik mijn bus gerestaureerd, alsook de vooras. Hierbij zijn het hulpstuurhuis, stuurhuis, fuseekogels,.. vervangen. Alles is uit elkaar geweest en terug in elkaar geplaatst. Centrale spoorstang, alsook de 2 spoorstangen naar de wielen had ik reeds 3 jaar geleden vervangen en dus niet opnieuw vernieuwd. Nu zit ik met volgend probleem:

De bus stuurt een beetje zoals een 'boot' (nog meer dan origineel Very Happy ) hierdoor kan ik hem dus moeilijk besturen wanneer er voorbeeld veel wind is op de snelweg. Ik kom soms tegen dat ik het stuur draai zonder dat er reactie is, tot op een bepaald punt hij plots een 'knik' maakt en helemaal uitzwenkt. Dit was niet voorheen, dus dit is ook niet normaal. Alsook kan ik soms een 'krak' horen wanneer ik bij stilstand aan het stuur draai om de wielen van richting te veranderen.

Weet iemand hier raad mee? Ik had al eens gelezen dat dit kon zijn omdat de nieuwe fusee kogels nog niet ingereden zijn, maar ondertussen heb ik reeds 7000km gedaan dus zouden toch al ingereden mogen zijn...

Bedankt voor de tips!
Pieter

_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -17
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2421
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2018 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

speling stuurhuis goed afgesteld ? pitmanarm staat los ?
_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group