www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 5:25 pm
Importeren kever usa
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 1:13 pm    Onderwerp: Importeren kever usa Reageer met quote

Wie kan er mij helpen met het importeren van een kever uit de USA naar Belgie? Ik merk dat er veel word aangekocht en hier verkocht word uit de USA maar met welke companies werken jullie dan? Om de wagens naar hier te laten verschepen? Ik word er niet echt wijzer van en via google wat bedrijven gevonden maar daar vind ik ook niets echt iets terug van wat het pakket kost. Aankoop verschepen en al die zaken. Wat ik op het oog heb is parts car geen titel car en gaat mij enkel om de onderdelen van de wagen. Iemand die kennis weet en mij kan helpen met aankoop en transport van die zaken.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
henk
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 29-4-2004
Berichten: 511
Woonplaats: oostende

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is dat echt de moeite dan om een auto naar hier te verschepen voor onderdelen.
Kost je waarschijnlijk ergens tussen de 1000 - 2000 afhankelijk van waar hij staat in de US aan verzending en kosten hier.
Moet dan iets heel speciaal zijn of enorm goedkoop.

Henk!!!

_________________
the older i get the faster i was!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laat er de stukken uitslijpen die je denkt nodig te hebben en mss in box laten verschepen via "Goodies and family"
Eventjes googelen of opzoeken op FB.
Zij importeren containers tussen de ene broer in California en de andere in Rijsel, Fr.

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pinti




Geregistreerd op: 5-3-2011
Berichten: 71
Woonplaats: aalst

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waar staat deze en hoe snel wil je deze hebben
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is wel degelijk de moeite om iets te laten verschepen uit de USA! Ik heb daar een complete kever op het oog die al sinds de jaren 90 stil sta en die is compleet en hard. Motor is er uit en die is er bij en de kever kan perfect verscheept worden als parts car zonder titel.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou er niet aan beginnen , enkel indien het een amerikaanse wagen zou zijn, voor een kever die je niet gezien hebt is het sop de kool niet waard, reken op 2300 euro voor je kever die je niet gezien hebt in het echt in belgie is.
amerikanen zijn net als nederlanders mooipraters, de wagen is altijd keihard , er is enkel vliegroest , en draait steevast als een klokje. nieuwe lak is er opgegooid en alles werkt betekend dat je veel werk gaat hebben om alles te laten werken. mocht je het toch zien zitten via deze link kom je op een fb pagina van iemand die alles voor je kan regelen, afhankelijk van waar de wagen staat . en een wagen die niet rijd inschepen word heel ruw gedaan, ze stampen soms die containers nog vol onderdelen en lopen over de autos heen en weer , , , knip en plak de link http://www.autoforum.be/forum/auto-algemeen/oldtimers-classics/60713-invoeren-oldtimer-uit-usa

http://www.autoforum.be/forum/auto-algemeen/oldtimers-classics/60713-invoeren-oldtimer-uit-usa
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2019 7:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb vorig jaar een auto laten verschepen vanuit de USA via https://sclrotterdam.com/
Zeer tevreden van. Zij regelen alles vanaf ophalen bij de verkoper tot afleveren bij je thuis. En inklaren via NL, dus slechts 6% invoertaksen.
Nu is er wel wat veranderd op het gebied van invoertaksen vanaf 2019 (ik dacht dat het via BE nu zelfs goedkoper is dan via NL), maar de gunstregimes gelden doorgaans enkel voor oldtimer wagens. En als je geen title hebt, dan is het in feite geen wagen maar een lot onderdelen. Hou er rekening mee dat de invoertaksen serieus kunnen tegenvallen.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2019 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zit geen motor in die is er al uit en net het zelfde als met de lak. De kever sta in primer en voor de rest is die hard. De wagen sta al sinds de jaren 90 stil en droog in opslag gezet. Heb hier genoeg gezien in eigen land of elders dus gelijk waar je gaat zal overal wel iets aan zijn. Had de vorige eigenaar de moeite gedaan om het roest weg te halen en het op een deftige manier hersteld te hebben dan was er geen probleem bij mij.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2019 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En bedankt Trabbart ! Rolling Eyes
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2019 8:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wimpie schreef:
En bedankt Trabbart ! Rolling Eyes


graag gedaan, Laughing
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group