www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:41 pm
Te koop: Kever: 1303 kever cabrio ‘79 van eerste eigenares

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Delen:
1303 kever cabrio ‘79 van eerste eigenares
 
www.flat4free.com Advertenties -> 1. Te koop -> 01. Kever
Fotos
 
 
Advertentie details
Advertentie Edit ad Fotos bjivoegen of verwijderen Delete ad
Categorie 1. Te koop
Subcategorie 01. Kever
Titel 1303 kever cabrio ‘79 van eerste eigenares
Omschrijving Aircooled Classics is een éénmanszaak uitgegroeid uit mijn persoonlijke interesse voor luchtgekoelde auto's . Vanuit dit oogpunt , zodat ik mijn beperkte tijd zo nuttig mogelijk kan invullen vraag ik STEEDS zeker het eerste contact ENKEL per telefoon !!
ik dank u voor uw begrip !
NIEUW binnen ! :
Deze 1303 kever cabrio in originele lak “florida blue “ werd door “ Debbie “ nieuw aangekocht in California als "highschool car' en haar eerste auto , het bleef steeds haar favorite auto !
Toen ze enkele jaren geleden stierf hield haar man aan de auto als laatste aandenken , tot hij vorig jaar ging verhuizen naar een andere staat !
Toen was ik In de mogelijkheid deze van de man te kopen .
Motor draait en auto rijd maar heeft aandacht nodig ! Service , interieur , remmen ea .
Bodemplaten hebben ook aandacht nodig maar koetswerk is HARD en nooit gelast ! 69.000 originele miles op De teller !
tijdelijke Voorjaarsaanbieding , nu VASTE prijs !
Kan eventueel mits extra volgens afspraak keuringvrij geleverd worden !

Graag enkel ernstige reactie , enkel via telefoon AUB .
Advertentie zichtbaar = aangebodene nog te koop , indien verkocht = word dit vermeld .
Prijs 11750
Contact Info  
Telefoon 0475714400
Gemeente Zandhoven
Verkoper contacteren aircc
Ads verkoper Ads
Feedback Feedback
Advertentie info  
Creatie Wo Jul 10, 2019 11:17 am
Laatste wijziging Zo Sep 10, 2023 12:27 am
Gezien 942
 


Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aircc



Leeftijd: 93
Geregistreerd op: 12-10-2005
Berichten: 153
Woonplaats: Pulle - Zandhoven

BerichtGeplaatst: Wo Jul 10, 2019 11:17 am    Onderwerp: Te koop: Kever: 1303 kever cabrio ‘79 van eerste eigenares Reageer met quote

Stel hier je vragen ...
_________________
"Anyone can try to restore a car back to its original condition , but a car can only be original once "


www.aircooledclassics.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group