www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 9:56 am
Bekleden interieur t1

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stevebus
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 22-12-2007
Berichten: 316
Woonplaats: Sint-Gillis-waas

BerichtGeplaatst: Wo Nov 20, 2019 9:27 pm    Onderwerp: Bekleden interieur t1 Reageer met quote

Ik zou graag mijn interieur van mijn bus opnieuw laten bekleden, het gaat over twee voorstoelen, middenbank,achterbank,zijpanelen en deurpanelen.
Zijn er eventueel mensen hier die dit al laten doen hebben? Ik heb ook geen idee wat de kostprijs is.


Ik hoor graag jullie reactie.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Nolfie
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 25-3-2017
Berichten: 6
Woonplaats: Damme

BerichtGeplaatst: Do Nov 21, 2019 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik denk dat je niet mag schrikken van de prijs...Ik vermoed dat dit makkelijk rond de 2000 euro kan kosten.
Heb tweetal jaar geleden enkel mijn zetels laten vernieuwen (zetelhoezen en nieuwe vulling -> zetels vooraan, middenbank en achterbank). Heeft me toen rond de 1500 euro gekost.
Ik had me eigen zetelhoezen van TMI (deze waren dus niet in voornoemde prijs inbegrepen). Ik vermoed dat er bij sommige stoffeerders ook lange wachttijden zijn.

groeten,
Nicolas
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
restobug61...
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 11-10-2007
Berichten: 949
Woonplaats: hulst

BerichtGeplaatst: Zo Nov 24, 2019 9:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij kunnen u daar perfect met helpen! Wij zitten net over de grens in Nederland (Hulst) 30min van Antwerpen 40min van Gent voor meer info zie www.jgeproducts.nl of onze fb pagina.
_________________
61er Bug on bag's - full resto finish - SOLD

64er Split "walk through" - full resto finish

66er Porsche 912 - driver
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group