www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 2:26 pm
Schuifdak

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Za Apr 25, 2020 9:49 pm    Onderwerp: Schuifdak Reageer met quote

Kever 1973.
Bij het opendraaien van het schuifdak draaide de hendel " door ( ratel ) " Het was nog mogelijk om het verder open te draaien en terug dicht maar nu wanneer het op
2 cm van volledig dicht is kan het niet meer verder gedraaid worden. Het is een kwestie van het regelen van de kabels . Hoe regelt men die ?
Carpo.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Motomister
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 2-8-2016
Berichten: 36
Woonplaats: ZOERSEL

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2020 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Uw kabels van uw schuifdak gaan door een pvc rail aan de hendel, moet daar maar eens kijken , dak 2 cm open draaien en langs boven de pvc kap lossen dan kun je het eens bekijken wat er mis is. Het pvc stuk zal versleten zijn denk ik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Motomister
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 2-8-2016
Berichten: 36
Woonplaats: ZOERSEL

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2020 10:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Op 2 cm voor het dicht gaat moet het schuifdak achteraan omhoog daar moet meer kracht voor worden gebruikt en springt het door denk ik hoop dat je iets mee bent ik ben zelf ook bezig aan mijn schuifdak dus als je vragen hebt stel ze maar.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Za Okt 17, 2020 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Schuifdak ok.
Kabel vervangen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group