www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 2:31 am
Revisie carburateur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
herbieke



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 3-8-2008
Berichten: 69
Woonplaats: willebroek

BerichtGeplaatst: Do Mei 28, 2020 3:51 pm    Onderwerp: Revisie carburateur Reageer met quote

Hallo,

Waar kan ik goede originele gereviseerde carbu’s vinden
Heb er 2 gevonden online maar al gemengde ervaringen van gevonden ook.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Do Mei 28, 2020 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen ervaring mee maar op 2dehands zit er een "firma" van Amersfoort die revisie doet met inruil of eigen carb... Lijkt mooi spul! (Origineel) Ik had bijna 1 besteld maar kon toen toch de mijne behouden na inspectie. Maar der zitten hier mannen genoeg met meer ervaring dus je hoort het wel! Gr
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
racer




Geregistreerd op: 3-11-2007
Berichten: 19
Woonplaats: brussel

BerichtGeplaatst: Do Mei 28, 2020 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

   Aircooled Beetle Paradise François.
_________________
WWW.PARELTREFFEN.BE
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Vr Mei 29, 2020 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

racer schreef:
   Aircooled Beetle Paradise François.


bedrijf in Amersfoort is "Van Noordenburg"
idd mooi spul, uiterlijk netjes afgewerkt maar daar heb ik toch gemengde ervaring mee ...

gereviseerde 31pict3 werkte na wijzigen van de sproeiers redelijk goed maar nooit 100%, er zat altijd wel ergens een dipje, en is na +- 1,5 jaar terug beginnen lekken aan de gasklep, en da's wel heel snel ...
afgesproken om deze tegen verminderde prijs terug te ruilen, de nieuwe gereviseerde werkt met de originele sproeiers echter niet goed, altijd ergens een dipje en/of stotteren, inhouden bij plankgas geven, en tot hiertoe heb ik hem na veel experimenteren ook nog niet goed gekregen.
Blijkbaar is de combinatie van juiste sproeiers vinden met de huidige benzines niet altijd gemakkelijk en een meer voorkomend probleem...
om de gasklepas goed af te dichten worden ook o-ringetjes gebruikt, ik heb daar mijn twijfels over, gasklep werkt daardoor ook op sommige punten stroef en keert soms niet volledig terug naar nulstand

Is dus tot hiertoe geen te beste ervaring en investering geweest.

Ik rijd nu met een gereviseerde 30pict2 van Aircooled Beetle Paradise en die doet het prima ! Vlotjes optrekken in alle toerentallen, nooit stotteren
Mijn beste ervaring : Aircooled Beetle Paradise
Je krijgt bij Francois ook altijd een eerlijke en deskundige uitleg

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Vr Mei 29, 2020 4:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Super dat weten we dan ook weer! Ervaring leert zeker... Very Happy
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Za Mei 30, 2020 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Blijkbaar is de combinatie van juiste sproeiers vinden met de huidige benzines niet altijd gemakkelijk en een meer voorkomend probleem...


Neen, ik denk het niet.
Persoonlijk had ik 2 carbu's gekocht, (30 pict 3, VW 525-2, het jaar van mijn kever) voor een appel en één ei, bij Brigou.

En een reparatiset van VW. Origineel, what else?


_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Za Mei 30, 2020 8:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

lucas schreef:
Quote:
Blijkbaar is de combinatie van juiste sproeiers vinden met de huidige benzines niet altijd gemakkelijk en een meer voorkomend probleem...


Neen, ik denk het niet.
Persoonlijk had ik 2 carbu's gekocht, (30 pict 3, VW 525-2, het jaar van mijn kever) voor een appel en één ei, bij Brigou.

En een reparatiset van VW. Origineel, what else?



Ja Lucas , da's dan heel goed voor jou en dan heb je meer geluk gehad dan ik ...
btw, als de carbu lekt aan het asje van de gasklep volstaat een reparatiesetje niet meer hé

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
herbieke



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 3-8-2008
Berichten: 69
Woonplaats: willebroek

BerichtGeplaatst: Di Jun 02, 2020 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ne revisie gekocht bij Beetle Paradise in Leopoldsburg. Gemonteerd en starte direct. Echt top. Heeft nog raad gegeven omdat nog me wa afstelvragen had. Topkerel. Bedankt voor de reacties
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Wo Jun 03, 2020 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

herbieke schreef:
Heb ne revisie gekocht bij Beetle Paradise in Leopoldsburg. Gemonteerd en starte direct. Echt top. Heeft nog raad gegeven omdat nog me wa afstelvragen had. Topkerel. Bedankt voor de reacties


mag ik vragen welk type ?
Ik heb eigenlijk voor mijn kever een 31pict3 nodig, maar nogmaals zoals hierboven al gezegd, met de gereviseerde 30pict2 van Beetle Paradise doet hij het super.

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
herbieke



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 3-8-2008
Berichten: 69
Woonplaats: willebroek

BerichtGeplaatst: Wo Jun 03, 2020 10:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Polleke schreef:
herbieke schreef:
Heb ne revisie gekocht bij Beetle Paradise in Leopoldsburg. Gemonteerd en starte direct. Echt top. Heeft nog raad gegeven omdat nog me wa afstelvragen had. Topkerel. Bedankt voor de reacties


mag ik vragen welk type ?
Ik heb eigenlijk voor mijn kever een 31pict3 nodig, maar nogmaals zoals hierboven al gezegd, met de gereviseerde 30pict2 van Beetle Paradise doet hij het super.


Hij heeft mij de 30pict3 gegeven omda da de beste type was voor mijn delco
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group