Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Blommaert
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 9-4-2004 Berichten: 33
Woonplaats: De Haan
|
Geplaatst: Wo Mei 05, 2004 10:29 pm Onderwerp: versnellinghendel |
|
|
Bij de restauratie heb ik een anders chassis gebruikt, hiervan was de versnellingspook weg, ik weet dat het nochthans belangrijk is deze af te tekenen, hoe kan ik de juiste positie terug bepalen
Kan iemand mij uitleg verschaffen
dank bij voorbaat |
|
Naar boven |
|
|
Sancho Flat4Free Junkie
Leeftijd: 40 Geregistreerd op: 8-4-2004 Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen
|
Geplaatst: Do Mei 06, 2004 4:05 am Onderwerp: |
|
|
niet belangrijk hoor,
gewoon die pook steken, en zien wat er komt...
schakeld alles goed, dikke chance...
gelijk ik heb gehad, terugschakelen naar 1&2 verloopt slecht...
die 2bouten onderaan losdraaien en alles naar links proberen te verschuiven...
zo blijven experimenteren totdat alles goed schakeld!
naar mijn ondervinding geeft dan vooral het terugschakelen problemen...
Tanguy
y
p
e
3 _________________ Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import |
|
Naar boven |
|
|
David Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 15-12-2003 Berichten: 684
Woonplaats: Aalst
|
Geplaatst: Do Mei 06, 2004 11:47 am Onderwerp: |
|
|
Afdekplaatje in juiste richting plaatsen (gat met driehoekige inkeping naar voren), en dan pook met afdekplaatje lichtjes vastzetten. Vervolgens hem in tweede versnelling zetten en dan de versnellingspook richten: ingeschakeld in tweede moet hij loodrecht op middentunnel staan en een kleine hoek vormen tov middentunnel. Vervolgens onderste plaat zo ver mogelijk naar links duwen en vervolgens de bouten afgewisseld om het juiste moment (30Nm/kg?) aanhalen.
Nu inderdaad, soms vraagt het ook wat voeling en speelwerk, maar hierboven is ongeveer hoe het in werkplaatshandleiding staat beschreven. |
|
Naar boven |
|
|
|
|