www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 3:26 pm
Soort van nieuw en meteen een vraag.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mach007
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 6-2-2021
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za Feb 06, 2021 7:25 pm    Onderwerp: Soort van nieuw en meteen een vraag. Reageer met quote

Ik ben Erwin en heb een jaar of 12 geleden een Spijlbusje gehad. Toch weer verkocht en in de tussentijd vooral Amerikanen gehad. Nu kroop het bloed weer waar het niet gaan kan en heb ik weer een T1 gekocht. Hij wordt klaargemaakt as we speak.
Nu wil ik er ook mee gaan camperen, weekende weg, dagtripjes maken dus ik wil een koelkast erin en i.i.g. 220 volt aan boord. Ik wil dat gaan laten uitvoeren en zoek daarvoor een geschikt bedrijf in de omgeving van Eindhoven.
Ook zou ik advies willen vragen bij de keuze van een retro koelkast. De bus heeft een camper interieur maar op de plek van de koelbox/kraantje staat niks en is er dus ruimte voor een koelkastje.

Als de T1 er is zal ik foto's en meer info plaatsen. Ik heb hem van de eerste eigenaar in NL en hij is volledig gerestaureerd. Dat is 4 jaar geleden en sindsdien heeft hij maar 1500 km gereden.

Ik kan niet wachten!

Groetjes,
Erwim
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
apal63
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 162
Woonplaats: hemiksem

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2021 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet bepaald in de buurt van Eindhoven, maar Reprowesty kan je daar zeker mee helpen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Mach007
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 6-2-2021
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2021 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Top, bedankt! Heb inmiddels een offerte binnen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group