www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 6:08 pm
kever koffer opschrift 1302

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 26
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 5:32 pm    Onderwerp: kever koffer opschrift 1302 Reageer met quote

hey daar, is er iemand die een opschrift heeft van een kever 1302 in nog goede staat en dit wil weg doen ? ik ben opzoek naar één en wil er graag 15 euro aan geven ! als het in de buurt Antwerpen is wil ik het wel ophalen maar anders graag versturen ( nadat ik u betaald heb via bank )
er staat iemand bij occasie onderdelen voor 15 euro maar die antwoord nooit ?
kunnen oude zoekertjes niet verwijderd worden als ze verkocht zijn, ik zou dit toch doen !
alvast bedankt
groeten oud beestje.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je niet weet of het verkocht is kan je ze er niet af halen toch.
Ze (moderator) moeten de advertentie gewoon na een bepaalde tijd automatisch verwijderen.
Zelfde als personen die al meer dan 1 jaar niet actief meer zijn ook eraf mikken.
Ik ken mensen uit mijn vriendengroep die al jaaaaren geen Vw meer bezitten en nog steeds bij de verjaardagen vermeld worden.

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je zijn nummer via pb doorgestuurd .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 26
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey bedankt voor de info maar ik moet wimpie gelijk geven. er staan dingen op van jaren terug, zijn die nu nog niet verkocht dan ? voor mij schept dit verwarring ! sorry hé.
verder is het een goede site voor kennis en dingen te leren, ook vragen over dingen die je vindt op you tube die in andere landen wel kunnen ( Amerika )
deze dingen spoken wel eens door je kop om ook te doen ! ik zit nu met de twijfel om mijn velgen door te slijpen en te verbreden ? lassen is geen probleem maar dat juist krijgen !! toch eens proberen met reserve wiel en ik heb nog wielen liggen die ook 15 duim zijn maar waar een 195 op ligt. bezig blijven is mijn moto.

_________________
alles pakken voor ze ons pakken !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group