www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:43 pm
Karmann ghia gezocht als referentie voor mijn restauratie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frederic009



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 18-10-2007
Berichten: 90
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 22, 2021 6:51 pm    Onderwerp: Karmann ghia gezocht als referentie voor mijn restauratie Reageer met quote

Hallo iedereen,

Het is een lange tijd geleden dat ik nog actief ben geweest Embarassed
Ik ben enkele jaren geleden begonnen aan een body off restauratie van mijn karmann ghia cabrio bouwjaar 1968.
Intussen is hij drie jaar geleden als gespoten geweest en stond hij tot vorige maand rustig te slapen onder een cover.
Ik heb mijn huidige oldtimer verkocht om mezelf te verplichten om de wagen af te werken.

Nu het gekende probleem natuurlijk. Als je iets uit elkaar haalt circa 8 jaar geleden dan denk je “ ik onthou wel hoe dat zat”.
NOT dus, en hierbij mijn vraag of iemand mij kan helpen op volgende wijze:
Heeft iemand een Karmann ghia die relatief origineel staat?
Zo ja, kunnen we eens afspreken, zo zou ik evt eens kunnen zien hoe alles exact in de kofferruimte ligt van kabels enz.
Ik ben al aardig op weg maar van sommige dingen vind je amper goede foto’s.

Ik hoor het graag, ik ben zelf uit de regio Brugge, maar wil gerust wat afstand doen, ik breng ook wel iets mee ter attentie .
U mag mij gerust een whats app sturen 0479645524.
Alvast bedankt
Wink

_________________
Karmann Ghia cabrio 1968 (under construction)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group