www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 10:24 pm
LEZ Gent niet langer toegankelijk voor oldtimers +40j

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Minirailz
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 289
Woonplaats: Noord-Antwerpen

BerichtGeplaatst: Do Feb 03, 2022 3:14 pm    Onderwerp: LEZ Gent niet langer toegankelijk voor oldtimers +40j Reageer met quote

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/03/in-gent-mogen-nu-ook-oude-oldtimers-de-lage-emissiezone-niet-m/

Als ze bovenstaand geintje doorvoeren voor de LEZ in Brussel is dit het laatste jaar dat ze een love-bug-parade kunnen houden Rolling Eyes

Dennis
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Do Feb 03, 2022 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

T'zal er toch van komen hoor vrees ik... Met dank aan het vele wangedrag van vele "liefhebbers". Als we maar kunnen betalen dan is alles goed! Schande!!
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Minirailz
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 289
Woonplaats: Noord-Antwerpen

BerichtGeplaatst: Vr Feb 04, 2022 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het blijft een welles-nietes spelletje, benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Ikzelf rij niet op O-platen dus heb er sowieso niets te zoeken maar ergens is het vreemd.

Je betaald toch wegenbelasting? Waarom dan nog tol heffen op basis van het voertuig? Confused
En als het dan toch moet, mag dat best wat goedkoper!

De werkelijke verbetering op het milieu is ook niet echt merkbaar...
Ofwel had de lez nooit iets met het milieu te maken...

Dennis :
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Feb 06, 2022 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan niet meer volgen. Ik kreeg recent mail van het BEHVA met het goeie nieuws dat ze het proces gewonnen hebben en dat ook oldies die nog geen 40 jaar zijn toch in de LEZ van Gent mogen
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 103
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Ma Feb 07, 2022 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Snah schreef:
Ik kan niet meer volgen. Ik kreeg recent mail van het BEHVA met het goeie nieuws dat ze het proces gewonnen hebben en dat ook oldies die nog geen 40 jaar zijn toch in de LEZ van Gent mogen


idd, die mail heb ik ook gehad, de dag daarna in de krant compleet tegengesteld bericht ...
Confused

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Di Feb 08, 2022 2:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ze hebben idd het proces "gewonnen" en gent mag nu geen verschil meer maken in oldtimers die ouder of jonger zijn dan 40 jaar. Dus wat doet gent -> ze laten helemaal geen oldtimers meer toe.

BEHVA dacht dat gent vanaf nu alle oldtimers ging toelaten maar dat was buiten de groene burgemeester gerekend

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 103
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Di Feb 08, 2022 3:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

_Pascal_ schreef:
ze hebben idd het proces "gewonnen" en gent mag nu geen verschil meer maken in oldtimers die ouder of jonger zijn dan 40 jaar. Dus wat doet gent -> ze laten helemaal geen oldtimers meer toe.

BEHVA dacht dat gent vanaf nu alle oldtimers ging toelaten maar dat was buiten de groene burgemeester gerekend


pfff, een schande, voor die paar kilometers dat we met onze oudjes rijden.

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Masc
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 21-8-2004
Berichten: 577
Woonplaats: Waarschoot

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2022 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij met een hybride als dagelijkse. Als ik in Gent rij leg ik de motor aan en daarbuiten elektrisch. Mijn eigen klein protestje Smile
_________________
<Lotte> 1991
Spaarkever 1972
T2B Doka 1973
T3 Westfalia 1981
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group