www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:38 pm
Sputteren type 4 motor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 108
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en heeft het geholpen ?
_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het verhaal was nog niet ten einde, maar de accu van de Ipad was plat Laughing
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na het opstarten van de motor, vol spanning gewacht tot de choke volledig open stond om in de carbu te kunnen kijken.
Links alles OK, maar rechts nog steeds gedruppel.
Dus probleem niet opgelost.

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De benzinedarm die naar de linkse carbu gaat is een flink stuk langer dan deze die naar de rechtste gaat. Dus naar de rechtse carbu minder drukval op de druk van de benzinepomp.

Dan het advies van Polleke getest.

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had nog een set dichtingen voor de benzinepompsokkel liggen.
Dus de benzinepomp gelost en aan beide zijden van de sokkel een extra dichting gestoken.

Benzinepomp terug gemonteerd en dan in spanning de motor opgestart.
Met een bang hartje in de rechtse carbu gekeken en YES, geen gedruppel meer.

Probleem OPGELOST dank zij de tip van Polleke!!!!

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 108
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Snah schreef:
Ik had nog een set dichtingen voor de benzinepompsokkel liggen.
Dus de benzinepomp gelost en aan beide zijden van de sokkel een extra dichting gestoken.

Benzinepomp terug gemonteerd en dan in spanning de motor opgestart.
Met een bang hartje in de rechtse carbu gekeken en YES, geen gedruppel meer.

Probleem OPGELOST dank zij de tip van Polleke!!!!


Goed zo ! hopelijk blijft het zo
Ook maar na zoeken in oude boekjes gevonden hoor ... blijkbaar is elke mm belangrijk hé.
Mocht je ooit overwegen om de membranen te vernieuwen, hou dan zeker ook rekening met deze werkwijze : https://sites.google.com/site/pollekeskeversite/home/benzinepomp-revisie

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dit heb ik inderdaad nog gehoord... Wel opletten dat je nu nog voldoende benzine druk/toevoer hebt en dat je uw kamers niet droog trekt bij acceleratie en dergelijke. Teveel is zeker niet goed maar te weinig is ook iets natuurlijk...
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 108
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2022 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Davy Boscart schreef:
Ja dit heb ik inderdaad nog gehoord... Wel opletten dat je nu nog voldoende benzine druk/toevoer hebt en dat je uw kamers niet droog trekt bij acceleratie en dergelijke. Teveel is zeker niet goed maar te weinig is ook iets natuurlijk...


daar heb je natuurlijk een punt Davy, maar ik denk dat een proefrit en eens goed doortrekken daar vlug resultaat over geeft ?

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Ma Okt 10, 2022 12:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zal moeilijk gaan. De motor is nog niet ingebouwd en ik heb nog wat werk aan mijn bus.
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2022 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij gaat hij er normaal ook uit deze winter! Ben benieuwd... Eerste type 4 dus dat zal even zoeken worden! Laughing Ik had misschien toch liever een type 1 gehad in verband met comfort zone maar we leren dan nog iets bij zeker! Mr. Green mijne is een 2liter GD maar de injectie is blijkbaar vervangen door de dubbele solex...
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group