www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 9:27 am
KM teller 1303ls Draait te snel!?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aircooled1303s




Geregistreerd op: 19-1-2010
Berichten: 8
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2023 8:17 am    Onderwerp: KM teller 1303ls Draait te snel!? Reageer met quote

Dag Kevervrienden,

Onlangs ging ik naar de keuring en vroeg de keurmeester of ik een nieuwe teller gemonteerd had… opeens had had minder km’s dan 2j geleden. Ik had er zelf nooit bij stil gestaan, maar de km teller doet dus raar… Hij is (nog) niet doorgedraaid. Maar sprong dus zonder reden van 178.000 naar 82.000 km. Ook lijkt hij veel te snel te tellen als je ermee rijdt. Het aantal 100m’s draait veel te snel.

Na heel wat research werk kom ik vaak tegen dat wanneer hij helemaal niet meer telt het aandrijftandwieletje mogelijks gebarsten/versleten is…

Maar die van mij telt nog steeds, maar gewoon te snel!? En de cijfers lijken niet correct te volgen en versprongen te pas en onpas. Voor de rest zijn de wielen standaard. En heb ik nergens aangezeten noch de kabel gedemonteerd.

Vooraleer ik de km teller uithaal ter inspectie, kan er mij iemand dit verklaren? Of hoe dit te herstellen?
Alle TIPS meer dan welkom!!!

Alvast bedankt,
Mvg,

Tom
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Minirailz
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 289
Woonplaats: Noord-Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat voor jaar/voertuig is dit?
Mijn teller gaat maar tot 99.000 en heeft geen 100m-aanduiding.

EDIT: oops, zie nu dat het een 1303LS is...

Dennis
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group