www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 6:35 pm
drastische wijziging reglement autokeuring!! pff..
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 12:41 pm    Onderwerp: drastische wijziging reglement autokeuring!! pff.. Reageer met quote

sinds gisteren (15/02) is het reglement van de autokeuring weer is drastisch aangepast door onze ministerkes van dees bananenland : Evil or Very Mad

wa is er gebeurd.. (bij mij vandaag op de keuring)

"
kwam ik met men kever (1300 '74) aangereden op de keuring.
eerste problemen beginnen. (in anderlecht..dus een van de makkelijkste keuringstations soms..als ge ziet wa voor wrakken ze daar door laten..)

1ste afkeurpunt..

heb in men kever een sportstuurtje steken (350mm diameter, dus reglementair van sparco (zelfs FIA gekeurd..) )

denk wel dat er veel zijn die een ander stuurtje hebben dan hun origineel..

" a meneer da mag ni é.." ikke zegge van jawel stond toch op site van goca 2dagen geleden da da wel mag , maar ge juist een kleine opmerking hebt op u groen kaar...

"das du allemaal veranderd, sinds gisteren..!!!" zegt diene

vraagt em mij na het zien van cd-radio onder men dashboard: "hebt u soms een versterker steken?" chans dak da ni heb want das nu ook al een afkeurpunt wisten ze mij te vertellen

2de afkeurpunt..

"ja meneer die uitlaat,is die origineel.." heb dus nen dubbellen BUGPACK zoals er wel veel hier zulle kennen..

MAG NIET MEER!! enkel originele uitlaten zijn toegestaan tenzij ge een atteste hebt van dienen uitlaat.. heb ik dus ni, en bij mijn weten wordt da ni bijgeleverd bij zo nen uitlaat voor keverkes (gecontroleerd door aan PAT te vragen, en idd da zit der nooit bij..)

op site van goca stond nogtans 2dagen geleden dat een andere einddemper wel mag..nuja ook al veranderd... Evil or Very Mad , mag enkel nog als ge attest hebt..

3de afkeurpunt..

"dat zien er mij ook geen originele zetels uit é" heb dus 2kuipzetels, en normaal mag je die plaatsen ( dus tot gisteren dan..) als die kunne klinken dat er nog mensen makkelijk achter in kunnen stappen. heb der dus speciaal klink systeem voor é.. maar nu lette ze daar zelfs ni meer op.. mag gewoon ni meer, ge MOET u originele zetels steken!!

pfff.. ent ging nog door


heb dus een derde stoplicht steken (zoals bij modernere wagens) is berter voor de veiligheid.. begonnen ze der ook al over te zagen zeker..

"das ni origineel dus da mag ni.." nuja da hebbe ze wel laten vallen ma toch.

volgende stap was remtest en ophangingstest..

dees was DUS perfect!! ge moest hun oogskes is zien.. ze konden het ni geloven. men autotje is dus mechanisch TIP-TOP dus da was mooi in orde..

zelfs de CO test.. auto van voor 84 mag 4.5% hebben.. heb zelfs nog ni den helft.. dus heel proper.. Cool allemaal perfect.

rotulles enzo waren allemaal vernieuwd dus ja test waar ze uwen auto praktisch uiteen schudde.. was niks op aaan te merken. ze waren zelfs mijnen onderkant aant bewonderen. mooi proper, nisk van roest. boite was onlangs gereviseerd motor ook, dus alles blonk nog..

(zat toen al meer als een half uur binne)

komt er daar nen pé af en begint em zekerst geen fotos te nemen van men ottoske!! hij was dus foto's aant nemen van men uitlaat ,stuur en zetels. "voor int dosier" had em gezegt.

uiteindelijk stond er al 30-40man rond menn auot ( al diekeuringspékes en de klanten en garagisten die daar waren..) ondereen aant discusieren enzo..

RODE KAART !!

iedereen aant zeggen van da meent ge ni zeker.. da ottoske ziet er perfect uit enzo.. en is mechanisch TIP-TOP.. maja moest weer lukken é.. juist dienen enen keuringspé wou zich aan de nieuwe (1dag oud) regelkes houden...en khad et zitten.

zegt em er danngo is heel vriendelijk bij..

" HAD GE NU EERGISTEREN GEWEEST , DAN WAST GEEN PROBLEEM GEWEEST EN HAD IK U DOORGELATEN.. en had ge een groen kaart.." want dan gelde die wetgeving nog ni..

ikke daar dan in collaire naar buiten gaan betalen..

daar verschoot ik nog meer ze!! vroeger als ge afgekeurd waart was u keuring betalen 24.50euro of zoiet en dan terug komen en u herkeuring betalen..

is ook veranderd!!!

krijg ik daar de mooie som van 73 € te betalen.

per ding dat nu afgekeurd wordt van zogezegt "tuningvlak" , dus dienen uitlaat, stuur en zetel... betaald ge 6euro extra dus da kwam al op 18euro... dan nog is een extra 25euro omda ze zogezegt een tuningkeuring hebben moeten doen :shock:en dna nog wa milieukosten en de uiteindelijke keuring zelf van 24.50euro... Evil or Very Mad pff... zoveel geld voor niks..

da krijgde dus als ge met een technisch perfect keverke naar control gaat voor dagelijkse keuring en ge hebt het licht opgefrist met wat accesoires.. Crying or Very sad

dikke KLO***erij zeggen ze dan..

mja wa nu gedaan...


pff... Crying or Very sad


hierbij hunne vernieuwde site:

http://www.goca.be/frames/newdesign.asp


hopelijk hebde gijle meer chans...

cox

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nen lange boterham voor iets heel idoot dus..

cox

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Westy73
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 2704
Woonplaats: WOB-city

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 1:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk eerlijk gezegd dat diene persoon nen slechte dag had, en dat hij u viseerde.

Ik kan mij nie inbeelden dat ze een gekocht sportstuur zien as tuning.
Kuipzetels moeten inderdaad kunnen klappen voor passagiers als het om een 3 deurs gaat. 3de remlicht moet regelmentair geplaatst zijn.

Sportuitlaat is toegelaten.

Ik zou naar de stationschef gaan en/of klacht neerleggen, en Testaankoop op de hoogte brengen. Al was het maar op de GOCA op de vingers te tikken omdat ze geen infocampagne hebben gevoerd voor die wijzigingen.

Wat tuning betreft: was is tuning, en vanaf wanneer is je wagen getuned?
Zijn daar duidelijke geschreven normen voor?

Wordt vervolgd....

_________________
WEER EEN BUMPERKLEVER VOOR MIJ...
VAGetariër 66 %
Two beer or not two beer.... ....Shakesbeer
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Hellraiser
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 1402
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en als gem nu 5 minuutjes daarachter als oldtimer laat keuren? Twisted Evil
_________________
Don't take life too seriously...no one gets out alive anyway.

Porsche 911 Targa bouwpakketje Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

amai, ben idd eens gaan kijken op site van GoCa.. dat wordt lachen bij mijn eerstvolgende keuring in april/mei... dikke versterker(s), woofer(s), extra boxen, GOLF-zetels, zelfgemaakte achterbank, bredere banden, spoilerke, sportstuur, binnenverlichting, ... ik heb blijkbaar een "zwaar tot zeer zwaar getunede " kever.. pfffff, zal maar al beginnen sparen !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@westy 73: men zetels kunne wel degelijk vooruitklappen ze!! da ist juist. die zijn technisch inorde. dermee dak het zelf ni begrijp. mja ze willen attest hebben van die zetels. da hebk dus ni.. als ge kuipzetel koopt krijgde da er ook ni direct bij ( nu mss wel door die wetgeving ma vroeger ni..)

da sportstuur is reglmentairma dusook al ni meer goed voor hun..

en da van sportuitlaat geld ook al ni meer..nu moet ge attest kunne tonen als ge da geplaatst hebt van of die wel in orde is enzo.. dusja dikke shit.


@danni: geld sparen zalt ni zijn, gewoon een week uittrekken om alles weer om te bouwen en na de keuring weer terug te steken..

kga svs terug na da keuringstation...meer info verschaffen.


cox

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zimmeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 2289
Woonplaats: Grove Lock Marina, leighton buzzard (England)

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 2:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja heb der ook al van gehoord
kan volgend jaar mijnen daily ook gaan verbouwen voor de keuring
stoem kl*ten da ze zijn
just zoveel geld derin gestoken wil ik reglementair zijn kan ik alles opnieuw gaan kopen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
en dan verschieten ze da mensen zonder verzekering gaan rijden

_________________
beetle ragtop 1958 old school
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
graszybug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 2659
Woonplaats: get in de belgique

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

alleez jongens
das toch nie meer te doen....
da ze die serieus aangepakte "plastieken autos" daar op gaan aanpakken kan ik nog inkomen, die gaan soms wel hééél erg ver.
ma da ze een sportstuurke enzo afkeuren... da snap ik dus de b*llen van

tzijn echt apen in da bananenland hier !!!!

_________________
clean!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
philipke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-12-2004
Berichten: 1400
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 2:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dees vind ik er toch overgaan zenne!!!
En zeker als ze nix laten weten ivm nieuwe wetgeving!
Das echt om u te kl***en!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 3:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er zullen er veel weer hunkever oltimer laten keuren en dan de oltimer regling aan hun laars lappen als ik dit lees vind ik het ook overdreven

waar mogen je versterkers dan wel hangen of mogen er geen meer in de wagen?

gr wim

ze zouden beter een systeen hebben zoals de tuf keuring in duitsland

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 1 van 19

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group