www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 1:14 am
Is dit een interesant lastoestel?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tom's vw
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 20-9-2004
Berichten: 482
Woonplaats: Kontich

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb er net een gekocht van Elektra Beckun-Metabo! Goed gerief en hij koste €375 voor een 140 MIG/MAG

zo'n gevulde lasdraad wordt overal afgeraden (leraar avondschool, laswinkels, restaurateurs,......)

Grtn
Tom

_________________
1302 Sumatragroen '72
Karmann Ghia Cabrio '67
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
64 Notch
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-7-2004
Berichten: 474
Woonplaats: Hoek / Nederland

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De firma Rustbuster heeft Cebora toestellen. Goed merk en er word een goede service geleverd. Ik weet niet of zij een verdeler voor Belgie hebben.
_________________
Met Luchtgekoelde Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
raey
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 3309
Woonplaats: stabroek

BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

ge kunt u beter ineens ne deftige kopen,dan hebt ge er
jaren plezier van en als er iets kapot is kunt
ge de stukken nog krygen na enkele jaren

vw greetz raey

_________________
vw aircooled lover till the end !!!!!!

ovaal 56 ragtop

1300kever '73

apal auki
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Kever68



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 21
Woonplaats: Zaventem

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 4:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een automaat van Welco 115+ om aan mijne kever te lassen.
Kostprijs 315 - 350€

Voordeel lasdraad en gasflesjes te vinden in brico
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
thomashouben




Geregistreerd op: 27-8-2007
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 10:19 am    Onderwerp: niet doen Reageer met quote

als ik mij niet vergis hebben twee maten van mij zo'n EASYMIG 105 ding gekocht voor een prikkie. Ze lassen goed daar geen commentaar op maar er moeten van die rolletjes in en deze zijn peperduur. Als je één maal aan het lassen bent zijn ze al vlug op en zo'n rolleke kost gemakkelijk 20EUR. Dus het beste is om nu even meer geld te investeren in een beter toestel dan dat ge alles moet gaan op soeperen aan van die klote rollekes die nog geen uur meegaan.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

beter wat meer geld aan spenderen dat je ne deftige laspost hebt om aan oldtimers te lassen hem ook wat geld aan gegeven maar zijn toch te vreden dak zo iets in huis heb
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 8:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook ene gekocht voor beide gebruiken, aangezien ik alles moet buiten lassen hebben ze me aangeraden (25jaar professionele laservaring) van met die voorgevulde draad te lassen. Als ik binnen moet lassen hang ik er toch een fles aan hoor. Die draad kost inderdaad meer dan het dubbele van gewone lasdraad. En de maximum stroom bedraagt bij mij 170A. Is ook eentje dat niet op wieltjes staat maar momenteel heb ik ook de plaats niet om zo ene te zetten. Moest ik in uw plaats zijn en je kan alles binnen lassen koop dan inderdaad ene voor een fles aan te hangen. Eventueel als je buiten moet lassen kun je er dan nog steeds van die gevulde draad insteken
_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Raeske



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 28-8-2006
Berichten: 721
Woonplaats: meerbeke

BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat van mij is
telmig 180/2 turbo met 10 l gasfles

zo'n toestel koop je niet alleen voor je kever/bus/ of ander project
indien hij wat zwqarder is kan je dieper gaan lassen en kan je andere contstucties gaan maken.

sinds ik deze heb gebruik ik mijn lastpost met bagetten niet meer.

_________________
uw betrouwbare partner voor vaste en mobiele telefonie, internettoegang, energievoorziening en beveiligingssystemen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Top shop speedster driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 1017
Woonplaats: Langstraat 26 2270 Herenthout

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nog nen half automaat staan die weg mag, werkt op 220V 160A.
Traploze draadsnelheid regeling en 5 standen stroomsterkte regeling. Merk Brown, staat op karretje met wielen waar fles achterop kan. Mag weg voor 130€.




Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group