www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 02, 2024 1:58 am
Kever speedster keuring
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
914




Geregistreerd op: 29-5-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 12:44 pm    Onderwerp: Kever speedster keuring Reageer met quote

ik heb mij een kever speedster top shop gekocht en ermee naar de keuring geweest in zwijnaarde (voor oldtimer) en daar hebben ze hem volledig afgekeurd omdat het dak eraf gezaagd is en omdat hij verbreed is, eigenlijk een ganse waslijst maar alles dan over het feit dat hij verbouwd is. Volgens de gasten van de keuring ginder zou ik hem volledig in orginele staat moeten zetten eer ik hem ooit door de keuring zou krijgen. Maar een buggy en een speedster word toch altijd van een gewone kever gemaakt??? Naar de lichten, de remmen,de gevarendriehoek, een brandblusapparaat en een E.H.B.O. kit hebben ze niet eens gekeken. Mijn ganse spaarboekje zit in die auto en dan komen die gasten daar doodleuk af dat ik mij een remorkske moet kopen en dat ik er zo mee naar meetings kan gaan. die mannen zij enkel goed om iemand zijn droom in 5 minuten in stukken te slaan.
Kan iemand mij zeggen wat ik kan doen om met die auto toch nog aan o platen te geraken?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
OFP-857




Geregistreerd op: 19-1-2004
Berichten: 23
Woonplaats: Gent / Sint Amandsberg

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kijk eens naar wat cris_blitz een tijdje geleden meemaakte. Ik denk dat je best ook in Zwijnaarde eens de regels voor een oldtimerkeuring opvraagt. (intussen lezen ze die ook eens Wink )
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
deleukstethuis




Geregistreerd op: 13-5-2004
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 2:20 pm    Onderwerp: fouffelen hé Reageer met quote

een pre 68 chassis nummer erinlassen of slaan

dan hebde geen gelijkvormigheids attest bij uw kever en kunt ge die zonder al te veel problemen verbouwen

groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
914




Geregistreerd op: 29-5-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 2:40 pm    Onderwerp: Kever speedster keuring Reageer met quote

hij is van 25/01/1968
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 2:54 pm    Onderwerp: keuring Reageer met quote

Als hij van 25/1/68 dan heeftt hij normaal gezien geen gelijkvormigheidsattest ,normaal gezien vanaf 8/68.
Ik zou zeggen probeer gewoon bij een ander keuringstation Wink of is het misschien een ingevoerde.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
914




Geregistreerd op: 29-5-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 2:58 pm    Onderwerp: Kever speedster keuring Reageer met quote

hij is reeds jaren geleden ingevoerd en ik heb enkel het laatste inschrijvingsbewijs dat dateert van 1994. Dus heeft hij hier al ingeschreven geweest. Ik heb een rood keuringsbewijs gekregen waarop staat dat hij verboden is voor verkeer en herkeuren mag toch enkel in het zelfde keuringsstation??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
OFP-857




Geregistreerd op: 19-1-2004
Berichten: 23
Woonplaats: Gent / Sint Amandsberg

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als oldtimer heb je geen gelijkvormigheidsattest nodig , dus ook geen pvg nummer voor de keuring
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
914




Geregistreerd op: 29-5-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 3:06 pm    Onderwerp: Kever speedster keuring Reageer met quote

een PVG nr wat is dat en waarvoor dient dat?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

herkeuren mag normaal alleen in hetzelfde station,
maar als je nog niet ingeschreven bent maakt dat volgens mij niets uit...
Je krijgt immers alle documenten die je tijdens de keuring hebt afgegeven terug mee naar huis,
gewoon een ander station proberen dus...

Greetz

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
65erke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 11-5-2004
Berichten: 2494
Woonplaats: tienen

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2004 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yep sancho heeft gelijk ik was met men kever ook afgekeurd en ik had hem toen wa in orde gezet had gebeld naar het station waar ik afgekeurd werd om te vrage als ik hem volledig laat herkeuren of ik naar hetzelfde station trug moet en dus niet maar u moet hem volledig laten herkeuren.... maja snu ni het ergste he
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group