www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 7:30 am
Custom Kevers ed

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Wo Dec 24, 2003 12:51 pm    Onderwerp: Custom Kevers ed Reageer met quote

Hallo, ik heb reeds vele mooie customs ed gezien en ook van die zaken als een andere motor steken enzo, maar hoe zit dat dan met de verzekering en de keuring enzo?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Do Dec 25, 2003 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo

veel ombouwingen worden gedaan, na het keuren als oldtimer
je hoeft daarna niet meer naar de schouwing (maar pas op als je hem wil verkopen of er een wil kopen)
ook worden voertuigen van voor 69 verbouwd omdat deze nog geen gelijkvormigheids attest hebben
wat de motor betreft doen ze niet zo moeilijk (als het deftig blijft)
ik heb een cabrio met een type 4 motor , op de schouwing wist men mij te zeggen dat het niet veel uitmaakte als de bouw maar de zelfde is (boxer 4 cyl)

als je echt zeker wil zijn ga je dan eens inlichten op de schouwing

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group