www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 22, 2024 6:09 pm
nog een halfautomaat vraagje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
patrick3



Leeftijd: 57
Geregistreerd op: 18-12-2005
Berichten: 157
Woonplaats: Antwerpen - Wilrijk

BerichtGeplaatst: Za Apr 22, 2006 7:45 am    Onderwerp: nog een halfautomaat vraagje Reageer met quote

ik heb een halfautomaat met een lege fles . Ik heb deze in occasie gekocht via via maar de papieren van deze fles zijn kwijt......
t'Is een fles van INDUGAS maar zij willen de fles nu niet vullen zonder de papieren. Een nieuwe fles kopen gaat wel mits "100€" borg.
Aan de fles die ik heb is niks aan en dan blijf ik der mee zitten .
Wie weet waar ik deze fles gevult krijg zonder de papieren?
Liefst in de omgeving van Antwerpen Wilrijk.
Bedankt

Patrick
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Billy Turbo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 27-8-2005
Berichten: 882
Woonplaats: Anzegem

BerichtGeplaatst: Za Apr 22, 2006 8:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal als je fles van bij Messer of bij liquide gas komt, kunt ge die fles daar laten keuren, waar ze die bijvullen. Maar met Indugas, geen ervaring.

En fles vullen zonder papieren... Hmmm, denk dat da zal moeilijk zijn.

_________________
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o] \m/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Za Apr 22, 2006 8:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb vorig jaar een fles bij messer binnengedaan die al zeker 20 jaar (of meer want stond nog een firmanaam op van in dienen tijd), en die hebben ze zonder probleem ingeruild met een nieuwe!!! Heb enkel de vulling moeten betalen (ong 30 euro).

gr

_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group