www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 5:31 am
vw 181
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Vr Jun 04, 2004 9:27 pm    Onderwerp: vw 181 Reageer met quote

Bestaat er een club in België of Nederland van de VW 181 heb me er juist een gekocht om te restaureren.En welke chassisplaten heb je hier voor nodig ??Van een kever of karmann.Zijn er stukken van de techniek of andere dingen van een kever die je er voor kunt gebruiken Exclamation Surprised
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 04, 2004 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

proficiat met je nieuwe wagen! Very Happy

Bij mijn weten, nog geen club. Confused De chassisplaten zijn dezelfde als die voor een karmann type 14.

Veel motorondelen zijn identiek als die van de kever.
Voor meer info: www.volkswagen181.com (Franstalige link aanklikken)
en http://www.geocities.com/vwtyp181/181index.htm (technisch)

Have fun Cool

ps: ivm die gedeelde onderdelen www.geocities.com/vwtyp181/181_3-4.htm
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Y-181




Geregistreerd op: 13-3-2004
Berichten: 49
Woonplaats: tussen de bergen

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 12:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zo n clubke zou er hier wel mogen zijn he ! Very Happy

PJ-181, wat denk je ? Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Y-181 schreef:
Zo n clubke zou er hier wel mogen zijn he ! Very Happy

PJ-181, wat denk je ? Wink


We zouden al kunnen beginnen met de registratie van alle huidige belgische 181's... Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 2:02 pm    Onderwerp: 181 Reageer met quote

Ik vind dat er weinig aandacht aan de 181 wordt geschonken!!!!!Het is toch ook luchtgekoeld en van dezelfde jaren als de kever.Heeft zelfs een betere voorgeschiedenis met kubel en schwimmwagen dan de kever.(ik ben niet racistisch want heb zelf ook een kever) Confused Exclamation
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 2:03 pm    Onderwerp: Re: 181 Reageer met quote

kever3 schreef:
Ik vind dat er weinig aandacht aan de 181 wordt geschonken!!!!!Het is toch ook luchtgekoeld en van dezelfde jaren als de kever.Heeft zelfs een betere voorgeschiedenis met kubel en schwimmwagen dan de kever.(ik ben niet racistisch want heb zelf ook een kever) Confused Exclamation
En wat noemt ge een betere voorgeschiedenis, das toch niet iets dat ge kunt beoordelen, dat kunt ge toch niet meten ofzo?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 2:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kzou u daar ni echt druk in maken,
ik rijd met een type3,
enja das blijkbaar ook ni zo heel echt geliefd bij de aircooleds,
da maakt het iets moeilijker om aan stukken te geraken enzow, en om iets te weten te komen.
Maar theeft ook voordelen hé,
tis "zeldzamer" ge hebt al is mensen die komen vragen wat da is Smile
En hem heeft comfort Razz

Greetz

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 2:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De 181, niet veel aandacht? Ik weet niet, bijna op elke meeting kan je er enkele zien. De laatste tijd komt hij zelfs meer en meer in opgang en wordt hij beter naar waarde geschat Cool Off-road blijkt hij beter te zijn dan buggy's, cabriorijden is zalig, opvallende leuke vorm.

Het is toch logisch dat veel mensen de 181 nog niet kennen, er zijn er maar een 70.000tal van gemaakt...peanuts in vergelijking met de kever of de busjes. Hetzelfde met de type3.

Populair of niet, stel jezelf deze vraag: "Waarom heb ik gekozen voor dit model?"

Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 2:58 pm    Onderwerp: 181 Reageer met quote

Waarom???Inderdaad zeldzamer dan de rest en toch een toffe wagen kunt er veel meedoen!Heeft er nog iemand 2 achterzetels de leuningen bedoel ik alleen Rolling Eyes
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 3:02 pm    Onderwerp: Re: 181 Reageer met quote

kever3 schreef:
Waarom???Inderdaad zeldzamer dan de rest en toch een toffe wagen kunt er veel meedoen!Heeft er nog iemand 2 achterzetels de leuningen bedoel ik alleen Rolling Eyes


Voilà! Meer moet dat toch niet zijn. Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group