www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 6:31 pm
vw 181
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2004 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mooie 181 van jou.Heb hem bekeken op franse site. Wat zijn die verbredingen aan de zijkanten?? Extra luchtinlaten.Welk jaar is den uwe?
Heb je nog specialekes op uwe 181 staan? originele kleur?

_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2004 9:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

kever3 schreef:
Wat zijn die verbredingen aan de zijkanten?? Extra luchtinlaten.Welk jaar is den uwe?
Heb je nog specialekes op uwe 181 staan? originele kleur?


Die bakken aan de zijkant zouden voor een betere luchtinlaat moeten zorgen. Deze waren een optie op civiele modellen (na 1974). Je ziet ze niet zoveel.

De mijne is van 1977, een redelijk laat en zeldzaam jaar. Voorts heb ik niet veel specialekes op mijn bakske staan, ik zou zelfs zeggen: integendeel! De vorige eigenaar heeft hem zogezegd gerestaureerd... De buitenkant is goed, in origineel kleur herspoten, maar daar stopt het ook mee. Het interieur is een ramp. Het dak, de spiegels en de zonnekleppen heb ik al zelf vervangen, nu ben ik nog op zoek om al mijn zetels te vervangen (geen kakigekleurde zetels maar zwarte, en die vind je niet zo gemakkelijk).
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
heintje




Geregistreerd op: 5-7-2004
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2004 10:10 pm    Onderwerp: onderdelen Reageer met quote

alleee,hep ook nog wa onderdelen te koop!!! Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2004 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat heb je zo allemaal te koop, heb je er foto's van? In welke staat zijn ze? Kunt me steeds mailen of op het forum
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2004 10:22 pm    Onderwerp: Re: onderdelen Reageer met quote

heintje schreef:
alleee,hep ook nog wa onderdelen te koop!!! Very Happy


plaats eens een lijst met de onderdelen. Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2004 10:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo , hoe was de meeting overlaatst van de 181.Waar kan ik bodemplaten vinden en zijn de originele nog te verkrijgen? Zag ze precies op een amerikanse site
_________________
de man die het wiel uitvond was een...........
de man die de andere drie uitvond een genie!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 6:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

kever3 schreef:
Hallo , hoe was de meeting overlaatst van de 181.Waar kan ik bodemplaten vinden en zijn de originele nog te verkrijgen? Zag ze precies op een amerikanse site


Het was leuk, er staan hier ergens foto's van. je moet maar eens kijken.

De originele bodemplaten zijn zeker nog te vinden. Gewoon vragen naar bodemplaten voor de Karmann Ghia 14
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group