www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 7:57 am
stel jezelf voor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 79, 80, 81  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stevo USA



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 2-12-2010
Berichten: 89
Woonplaats: Stabroek

BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2011 1:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mezelf ook ff voorstellen mijn naam is Steven aka Stevo!

Woon sinds een 5 tal jaren in het zonnige Florida!

Heb een aircooled blog waarin ik alles zet wat gebeurd rondom mij op Aircooled gebied! http://stevo.skyblogs.be ! Ik ben 37 jaar jong en reeds meer dan 20 jaar actief op luchtgekoeld gebied! Heb meer luchtgekoelde VW's gehad dan ik kan tellen! Der staan er ne hoop van op mijne blog als ge ver genoeg terug bladerd! Waaronder mijn eerste toen ik 17 was een 57 lowlight ghia origineel met minder dan 20.000 orginele km's op!

Hier is een foto van mezelf en mijn 64 walkthru die momenteel te koop staat!



Mja als ge een luchtgekoelde VW zoekt uit de USA kunt ge me altijd contacteren! IK heb zelf altijd wel een paar buskes staan en kan alles vinden indien gewenst!

_________________
Check out my blog @ http://stevo.skyblogs.be
1962 Pushbutton Notchback
Aircooled VW's for sale @
http://aircooledtreasures.skyblogs.be
Check us out on Facebook @ http://www.facebook.com/AircooledTreasures
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Vintage_point
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 17-6-2008
Berichten: 1477
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2011 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vette rides heb je daar in florida! Welkom opt forum!
_________________
°,(___),°
(o\_|_/o)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MadMaxim13



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 7-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Brakel

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2011 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal!

Mijn naam is Maxim, 20 jaar en zoals iedereen hier ben ik verzot op luchtgekoelde oldtimers. Op 19 jarige leeftijd ben ik op zoek gegaan om zelf een kevertje te kopen, en al vrij snel kwam ik uit op een '67er die er nog vrij goed uitzag. Niet zo heel lang getwijfeld en uiteindelijk dat kevertje gekocht.

Net gaan halen:

(het lijkt op deze foto alsof hij geen roest heeft achter de deuren, maar dit ligt enkel aan de foto)

Huidige toestand:



plannen met de kever:
- vooral veel plezier van hebben nu!
- ondertussen rustig sparen, en wanneer dat inorde is hem beginnen restaureren.

Naast mijn kever ben ik ook vooral bezig met tekenen, op alles wat ik kan vinden. Dat zie je ook op de kever... de pin-ups langs de zijkant en de lettering en pinstripe vooraan en achteraan zijn volledig zelf gedaan... Ook op papier teken ik zeer graag en dan vooral in de tattoo-lowbrow stijl (zoals Coop-devil enzovoort)

dit is een tattoo die ik overlaatst getekend heb voor een maat:



Groeten!
Maxim
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2011 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ferm getekend Maxim! Wink Cool
Kever ziet er ook goed uit. Wink

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
beetle2porsche
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 245
Woonplaats: 2890

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2011 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Knap tekenwerk ...
_________________
Kever 1959 sold
T2b 1979 sold
T1 1967
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MadMaxim13



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 7-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Brakel

BerichtGeplaatst: Do Sep 08, 2011 11:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt alletwee! er staat nog meer werk op: http://www.facebook.com/pages/MadMaxim-Artwork/258506480836657

kijk gerust is rond!
bedankt voor de verwelkoming trouwens!

groeten,
Maxim
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Avatar



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 17-9-2011
Berichten: 6
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Avatar is geboren als een flinke jongen in het West-Vlaamse Izegem in het gezegende jaar 1973 ... maar sedert 2003 inwoner van K-Town (Kortrijk). Als 17-jarige een eerste (groene) kever gehad om rond te crossen. Deze was niet gekeurd, dus tussen de garages en op het land van de boer verder in de straat vlammen (toen kon dat nog). Daarna als 18-jarige met een roze kever (met duck-tale spoilerke) als daily driver rondgereden. Deze is toen moeten gaan omdat de benzine (en olie) op grote afstanden niet betaalbaar bleven op een studenten-budget (en ik de Fiat Uno van mijn zus gratis en voor nikskes kon krijgen). Vanaf toen is de liefde voor aircooled VW's stillekesaan verwaarloosd. Onlangs op de luchthaven van Kopenhagen een beetje veel te vroeg gearriveerd en uit verveling eens een VW-boekske gekocht om wat tijd te doden ... met als gevolg: the BUG is BACK!

Op persoonlijk vlak: altijd veel te enthousiast en veel te veel sublieme en wereld-veroverende ideeën in het hoofd en nooit tijd om ze daadwerkelijk aan te pakken. Maar we fantaseren graag over wat er mogelijk zou kunnen zijn Ik ben er ook graag bij om in groep een avondje plezier te maken, maar andere bezigheden weerhouden mij vaak (nondedju).

Naast aircooled VW's een voorliefde voor alles wat vintage is (oude USA-auto's, brommers, matchboxkes, ...). Als er maar een leuk verhaal aan zit. Voornamenlijk fan van flipperkasten (en die nemen ook veel plaats in de garage). Daarnaast ook een hevig fan van een lekker Twix'ke, Haägen-Dazs Macadamia Nut Brittle en echte Italiaanse Pizza's!

Enough about me, nu vooral eerst weer up to speed geraken in everything VW ...
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wob61




Geregistreerd op: 22-9-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2011 9:39 am    Onderwerp: wob61 Reageer met quote

morguh ..ik zal me even voorstellen hiero ..i
ik ben ferry vermolen alias wob61 ..
ben nu zon 11 jaar aan het stoeien met de luchtgekoelde ..
het begon allemaal met een T2b uit 73 ..na verlaging en motorupdate ding verkocht en een kever uit 61 gekocht ..
deze kever liep wat uit de hand ..die heb ik omgebouwd maar 49er brilkever tot in detail ..financieel een ramp maar wel leuk om te doen
na de kever kwam er een 1973 variant (oude van djoek ,oranje 73)
(tussendoor) nog een 181 ut leger)
om die vervolgens direct na dat hij af was te verkopen aan een liefhebber

ik had allang wat anders op het oog ..een spijlbus uit 58 ..die stond nog in amerika maar is via renkum naar nederland gekomen ..

en die is er nog steeds ..
zo kocht ik hem ,van een paar fotos en het woord van maurice


en zo rijdt hij een anderhalf jaar later rond ..
de reclame is van de goudmijn waar de bus 25 jaar heeft rond gereden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Quinteuhh



Leeftijd: 28
Geregistreerd op: 5-11-2011
Berichten: 54
Woonplaats: Londerzeel

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen,

ik ben Quinten De Ridder, 16 jaar oud, student Autotechnieken en bezeten door Volkswagens.
Deze liefde voor VW's is gestart door het krijgen van een Polo mk2'ke van 1988.

Nadat ik in de vakantie samen met m'n ouders naar Wolfsburg geweest ben, wou en zou ik een Keverke kopen. Daarom heb ik deze vakantie mijn hart verloren aan een te restaureren keverke gekocht van 1967,
en hoop deze volgend jaar als zijnde GIP (eindwerk) te restaureren op school.

_________________
Volkswagen Kever 1300 5/1967 Sedan

Volkswagen Polo mk2 1988


Laatst aangepast door Quinteuhh op Ma Nov 07, 2011 9:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
hooli
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 30
Geregistreerd op: 28-11-2010
Berichten: 1710
Woonplaats: Witgoor,dessel

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quinteuhh schreef:
Hallo iedereen,

ik ben Quinten De Ridder, 16 jaar oud, student Autotechnieken en bezeten door Volkswagens.

Ik heb deze vakantie een te restaureren keverke gekocht van 1967,
en hoop deze volgend jaar als zijnde GIP (eindwerk) te restaureren op school.
dan gaade toch HEEEL hard mogen doorwerken als ge deze fatsoenlijk wilt restaureren Smile
grtz hooli

_________________
ik haat mensen die hun zin niet af.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 79, 80, 81  Volgende
Pagina 54 van 81

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group