www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 17, 2024 7:40 am
stel jezelf voor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Brambo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 4-7-2012
Berichten: 93
Woonplaats: Sint-Pieters-Leeuw

BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2014 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, ik ben Bram, 19 jaar oud en altijd al zot geweest van auto's, de laatste jaren dan ook meer en meer met oldtimers.
Aangezien ik nu toch al een dik jaar mijn rijbewijs heb en al een 12 000km rijervaring heb, was het voor mij tijd om opzoek te gaan naar een Kever.
Aangezien ik dit dan ook de betaalbaarste en mooiste oldtimers vind.
Ik heb zelfs mijn GIP in mijn laatste jaar over de Motor van de Kever gedaan. (schriftelijk, niets praktisch)
En nu mijn droom gevonden en gekocht : Sea Blue Kever van 1965.
Hij staat er heel mooi bij en hoop dat hij vele jaren zal meegaan.
Ik ben wel handig dingen uiteen vijzen en terug ineen prusen doe ik graag maar of ik er echt kan aan sleutelen is iets anders(ik heb namelijk geen automechanica gestudeerd), dus moesten er problemen zijn, laat ik deze horen en hoop dat iedereen me wat kan helpen om deze problemen op te lossen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Michielvw
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-6-2013
Berichten: 921
Woonplaats: Vliermaalroot

BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2014 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veel geluk met je kever en een kever is echt nie zo moeilijk om aan te sleutelen. Als iets niet lukt kan je hier altijd raad vragen en misschien een vraagbaak kopen en je leert al wat bij. En als je dingen uit elkaar haalt zou ik veel foto's nemen om dan te weten hoe het terug in elkaar moet
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Gilf
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 9-4-2014
Berichten: 2
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Do Apr 24, 2014 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, Ik ben Gill 27 van Nieuwrode bij Aarschot.

ik heb momenteel 2 trabantjes, een kombi en een limo puzzel. Ik heb al op sommige Aircooled meetings geweest maar niet altijd welkom met men Semi VW Smile

Plannen:
Volgende winter 2 nieuwe binnenspatborden en zijbalken.
Een resonanz uitlaat zodat we nog lager kunnen.
Betere carbu (zit met de eco versie Smile )

T3 tje zoeken voor erbij

Bij deze een paar fototjes



[IMG]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10168858_10152098002734053_1830205285_n.jpg?oh=ae32cf4d1a2565e3da5be496a45a858b&oe=535AA2C8&__gda__=1398453589_3ad9d24e09b7cf53b9df1ccf8ad0fb85[/IMG]

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Mooncutter
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 28-8-2013
Berichten: 26
Woonplaats: Halle

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2014 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey iedereen! (om maar met een cliche te beginnen)
Mijn naam is Tom en samen met mijn vrouw (Monja) hebben we sinds kort een t3 uit 1980 gekocht. Voor wie geinteresseerd is, er staan foto's van in mijn garage. Verder zijn we dus behoorlijk groen in de wereld van de klassieke VW's. Het is dan ook mijn hoop om via dit forum zoveel mogelijk mensen te leren kennen (liefst een beetje uit de buurt) die onze passie delen en die ons misschien ook wat meer wegwijs kunnen maken. Ik ben zelf best handig en zou ook zelf zoveel mogelijk willen leren over de techniek van de luchtgekoelde motoren, alsook zou ik graag zelf het "bodywork" kunnen doen.
In elk geval wij wonen dus in Halle en iedereen mag ons natuurlijk altijd eens een mailtje sturen of zo.
Groetjes en hopelijk tot snel eens op een of andere meeting!

_________________
Een coole muurschildering in je garage of je oldtimer levens echt op je slaapkamer muur? Een adres : http://www.vivapintura.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
EeVeeWee
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-7-2014
Berichten: 91
Woonplaats: Anusfoort

BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2014 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo boxermotor-liefhebbers.
Via de site Keversite.NL ben ik op dit forum beland.
Ik heb al het nodige hier rondgekeken dus wordt het tijd om me hier voor te stellen.
Eric is mijn naam (de Ee in EeVeeWee Smile ), ben op dit moment 47 jaar oud en ik heb in het verleden al 10 kevers gehad in de tijd dat ze geen drol waard waren, eind jaren zeventig en in het begin van de jaren tachtig. De meeste zijn aan gort gereden tijdens autocross waar ik toen aan deed. Met kevers crossen was toen gebruikelijk dus omdat er zo veel kevers "opgeruimd" zijn in die tijd, zijn ze nu juist veel geld waard Wink
Ik heb leren rijden op mijn twaalfde jaar in een T2A bus en op mijn veertiende had ik al een eigen kever om te crossen in het weiland waar ik naast woonde. De liefde voor kevers kwam door het zien van de Herbie films op jonge leeftijd, wie kent ze niet? Very Happy
Van de kevers die ik had kan ik me herinneren dat de oudste een 67'-er was, met 6 Volt spanning en de nieuwste een 1302 uit 1972.

Sinds woensdag 26 februari heb ik een Kever cabrio in de garage staan Mr. Green
Het is een Karmann cabrio uit 1968.
Laat de zomer maar echt maar beginnen Very Happy


_________________
Weer eens wat anders!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8992
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie wagen,maar die blauwe velgen... Rolling Eyes Wink
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
EeVeeWee
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-7-2014
Berichten: 91
Woonplaats: Anusfoort

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 8:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In het eggie best mooi hoor Very Happy
_________________
Weer eens wat anders!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
vwfastcakske
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 26
Geregistreerd op: 14-10-2014
Berichten: 16
Woonplaats: Schoten

BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2014 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey
ik ben matthew en ik ben juist 17 geworden en ben een trotse eigenaar van een vw fastback van 1968 en ik zou ook wel graag wat mensen kennen met luchtgekoelde volkswagen

_________________
water is voor in te zwemmen, niet voor met te rijden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8992
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2014 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom.
Bezoek wat (lokale) Vw evenementen en kijk of er ook mensen hier op het forum zitten die bij jou uit de buurt komen zou ik zeggen. Wink

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
BohezVanclee
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 28
Geregistreerd op: 24-6-2012
Berichten: 858
Woonplaats: Ronse

BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2014 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom! vergeet zeker u project niet op het forum te zetten Wink zo leer je ook wat mensen kennen Smile
_________________
Happy to give new life to a Vanclee

Project vanclee buggy: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=95539

blue vw 1303s Charly/ Back on track
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.phpt=105038
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Pagina 77 van 81

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group