www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mei 02, 2024 10:31 am
stel jezelf voor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
emiel10
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2014 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zal me ook hier even netjes voorstellen. Ik ben Emiel en woon met mijn vriendin in het Nederlandse Limburg. Sinds 5,5 jaar een kever in de garage staan, heb ook mijn eigen projectpagina aangemaakt vanmorgen:

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=119397

Al een hoop leuke projectjes doorgelezen hier.

_________________
VW Kever 1970
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pjraffo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 13-2-2014
Berichten: 74
Woonplaats: Putte

BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2014 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo best flat4 liefhebbers, ik ben Pieter-Jan en kom uit Putte-Grasheide. 2 jaar geleden ben ik autotechnologie beginnen studeren en sindsdien ben hard gefascineerd door oude vw's. Zo heb ik ook men eerste kever aangeschaft; een ice blue mexico kever uit 1983. Beter bekend als de winterkever of ice bug. Mooie kever maar nog heel veel werk. Met dat slechte weer begint er hier en daar toch een paar dingen door te roesten. Vermits ik zelf nog moet leren lassen is dit echt een afknapper! Ik hoop nog veel meer bij te leren op dit geweldige forum en we zulle wel zien wat er in de toekomst nog allemaal bijkomt (hopelijk) qua vw!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
den bay



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 10-10-2006
Berichten: 6
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2014 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey iedereen,ik ben steven,aka den bay,
heb hier al een tijd geleden het forum leren kennen via de roze kever oilsjt,gunther was toen men schoonbroer,ondertussen alle 2 al een ander madam dusjah..... lol

al tijd bezig voor een oldie aan te schaffen,al vanalles in gedachten gehad,maar ik kom steeds op een keverke uit
is leuke auto,en betaalbaar om voll te restoureren,wat zeker de bedoeling is

een volksrod maken zou ik ook nog zien zitten om te maken,maarja brengt weeral miserie mee,om op de baan te mogen zonder last van flikken enz...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: -44
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Di Jan 06, 2015 10:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

den bay schreef:
hey iedereen,ik ben steven,aka den bay,
heb hier al een tijd geleden het forum leren kennen via de roze kever oilsjt,Gunther was toen men schoonbroer,ondertussen alle 2 al een ander madam dusjah..... lol


da was een zotte tijd :

getrouwd op 06/06/06 en ze is de laatste keer buitengestapt op 09/09/09 !!

zou 9 men geluksgetal zijn ? Embarassed Embarassed

blij je hier terug te zien !
grtzzz

_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
moonymvr



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 21-8-2004
Berichten: 63
Woonplaats: waanrode

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2015 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

moonymvr schreef:
hi!
ook ff voorstellen , ik ben moony (axel) ben der 27 (en vrijgezel Wink )en woonachtig in wilsele, das naast leuven, en heb net ne type 3 variant van '66 gekocht der is wa werk aan maar daar heb ik ni zoveel schrik van .
zo als der nog vragen zijn laat maar komen,


ps diegenen dat op de retro en vw-mania geweest zijn zullen mij al gezien hebben Wink

ondertussen zijn we 35 , geen vrijgezel meer, maar samenwonend te waanrode , en een dochterke van 1,5 en eindelijk begionnen aan de variant !

_________________
member of mvr racing
masters of the vwmania
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -43
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2015 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan ben ik niet de enige waar het lang duurt... Very Happy Wink
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
richard vd bijl
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 18-3-2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2015 10:32 pm    Onderwerp: voor stellen Reageer met quote

Hoi ik ben Richard vd bijl 30 jaar en ben nieuw hier.

Wij/ik heb een rode rubin red 64 bouw 63 kever on gelast origineel.

Wij wonen in soest Nederland (utrecht).

Verdere hobbys spaar siku model auto's (lijkt matschbox)

Zit rond de 2000 stuk. F1 kijker trouwe fan en

Op Facebook ben ik te vinden onder richard van der bijl.

En me siku hobby onder siku club Nederland .

Groet Richard
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -43
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2015 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Matchbox Wink
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Nekrotzar



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 16-6-2005
Berichten: 8
Woonplaats: Ninove

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2015 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De naam is Björn, reeds enkele jaren in bezit van een zwarte 1303S, het enfant terrible volgens sommige, maar ik zou er toch geen afscheid meer van willen/kunnen nemen.
Ik heb al dikwijls het advies "verkoop da ding en schaf je iets deftig aan" moeten aanhoren dus hoop dat dit hier niet meer zal passeren. Ik kan nogal koppig zijn op dat vlak en ik weet dat er veel werk aan zal zijn, vooral de carrosserie, maar op een dag zal hij volledig naar m'n zin staan.
Onder projecten zal ik ook een topic starten, maar verwacht hier niet wekelijks een update, niet enkel budget maar ook tijd (2 kindjes) en plaats (momenteel niet veel) spelen een rol...
Alle factoren in beschouwing genomen zal het afgewerkte product onder de noemer "custom" vallen, enkel en alleen omdat het budget "german" niet echt toelaat Wink

GreetZ
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
RalfK
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 17-8-2015
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Di Aug 18, 2015 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal, mijn naam is Ralf, 32 jaar oud. Momenteel zijn mijn vriendin en ik op zoek naar onze eerste Kever. We vinden het al jaren een geweldige wagen en nu moet het er maar eens van komen. Ik denk dat ik intussen veel op kan steken hier op het forum Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Pagina 78 van 81

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group