www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Apr 24, 2024 11:49 am
Bezoek aan Wolfsburg
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 4:48 pm    Onderwerp: Bezoek aan Wolfsburg Reageer met quote

Beste kevervrienden,

Ben ne keer gaan zien om met een groepje een bezoekje te brengen aan de roots van de kever.
Een overnachting in een Holliday Inn met ontbijt en per kamer bedraagd ongeveer 100 euro.
Wat de bus betreft moet ik eerst weten met hoeveel we zouden zijn.
De afstand is ongeveer 400 km. vanuit Brussel dus is het volgens mij beter om een bus in te leggen.
Het hotel ligt vlakbij het museum en de toegang moet ik ook nog eens navragen. Ben eigenlijk op het idee gekomen door de meeting van Zottegem om als hoofdprijs een tripje naar Wolfsburg kado te doen maar het lijkt me leuker om dit met een groepje te doen als vrienden onder mekaar.


Laat de reacties maar komen zou ik zeggen.

Laat iets weten of er interesse is en met hoeveel personen.



Alvast bedankt en de groetjes,

Tonio.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb je al een idee rond welke periode je dit zou organiseren ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb zeker interresse om eventueel mee te gaan , hangt natuurlijk een beetje af van wanneer juist en ken zeker nog enkel personen die er heen willen gaan!

We dachten er eventueel zelfs een trip van te maken en in tenten te slapen !
Dus laat maar weten hé !Zou best kunnen dat ik wel een tiental personen bijeen krijg hiervoor !

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
cox1.2TP
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 3343
Woonplaats: wijchmaal

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

lijkt me wel eens leuk om te doen, vraag is alleen wanneer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
coolzie
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-1-2004
Berichten: 317

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 6:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is een heel goed idee !!!
Ik zou dat daar ook wel eens willen zien .


Groeten Coolzie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
J.G.
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 4-2-2004
Berichten: 713
Woonplaats: Diest

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 6:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Tonio

Dit zie ik ook wel zitten, terug naar de roots van mijne Golf testwagen. En ook het museum eens bezoeken. Er zouden ook mogelijkheden zijn om het fabriek te bezoeken, dit heb ik eens van horen zeggen.

Hou me maar op de hoogte, als ik vrij kan krijgen ben ik mee en nog vele andere van onze groep.

_________________

www.carsthestars.be
Vw Luchtpomper member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Doc*181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 3652
Woonplaats: Kluisbergen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yep yep yep....den deze is ook geinteresseerd. Twisted Evil
Wil al een tijdje eens naar Wolfsburg gaan.

Hangt nu enkel nog af van de datum Question
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
et_kevertje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 9-5-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Harelbeke

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kzou daar ook nog in geintreseerd in zijn

kheb daar in den tijd eens voor geinformeerd, en een 2dagen ticket was geloof ik rond de 40euro met rondleiding in de fabriek en museum
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 7:43 pm    Onderwerp: re Reageer met quote

Wolfsburg beste vrienden ligt op 570 km van Brussel. Ben er geweest met de bus op eendagsreis en vond dat tegenvallen. Het museum viel enorm tegen omdat ge op meetings (zoals Budel enz) veel meer en mooiere VW's ziet. Wat wel meer dan de moeite is is een bezoekje aan de VW-fabriek. Dat moet je zeker doen!! Best twee dagen gaan kwestie van comfortabel alles op t gemakske te doen daar. Ook Autostadt is de moeite (beter dan het museum). Let wel hier is een vrij hoge inkom voorzien (dacht 15 euro per persoon). Het museum kost peanuts en de fabriek is dacht ik gratis vanaf een aantal personen maar zeker op voorhand reserveren en informeren!!! Het is toch al bij al een hele trip met een autobus maar t voordeel is dat je zelf wat kan rusten, eten, in uwe neus peuteren aan uwe voorganger zijn haar trekken of uw lief ambeteren tot ge daar zijt. Het voordeel van de bus!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 71
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2004 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wil ook wel meegaan, wanneer zou je dat willen doen

ik heb destijds de porschefabriek (1989) bezocht met de porscheclub, hier reed iedereen met zijn eigen voertuig tot daar, er was overnachting voorzien ,een bezoek aan het museum ,een lunch in de fabriek ,een fabrieksbezoek en een bezoek aan het porsche testcentrum

dus de vw fabriek wil ik zeker bezoeken, laat alleen even weten wanneer

erwin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group