www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 26, 2024 7:10 pm
Bezoek aan Wolfsburg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Za Jun 26, 2004 6:58 am    Onderwerp: Wolfsburg Reageer met quote

Ik weet dat het nog lang wachten is, maar als je die uitstap combineert met de 1 Mei Meeting in Hannover krijg je een speciaal tarief voor toegang tot het museum en Autostadt.

groeten

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Za Jun 26, 2004 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat er bij zijn die zoveel geduld nie hebben, zeker nu het aan bod gebracht is. Ik reken mijzelf er ook bij Embarassed
Zou het plannen na de meetings mùaar ook niet te laat want in de regen ginder rondhuppelen is ook nie alles he.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2004 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

'k zie dat ook wel zitten, mag ook wel met ons eigen vw'tjes zijn (we kunnen eventueel car-poolen indien nodig om de benzineprijzen 'n beetje te drukken Razz )

mag eventueel rond 1 mei zijn in combinatie met Hannover (anders geraken sommigen toch nooit in Hannover Embarassed )
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2004 4:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mee welke wagen zou je willen carpolen beetlejuiche ? mee de peugeot of de corsa 5 speed gtdi? ik zou de voorkeur geven aan een grote bus , zo heb je confort en ben je nie moe en suf gereden als je daar aankomt en kan je nog genieten van alles wat er te zien is Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
speedster2000
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 892
Woonplaats: assenede

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2004 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb ook intres om meetegaan ze tis intersant laat je wat weten als je datum vastligt kijk er naar uit Laughing
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wendykever
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 15-2-2004
Berichten: 132
Woonplaats: Zaventem

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2004 12:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo iedereen

Afhankelijk wanneer dit zou zijn. Wink zie ik dat dus ook zitten he Very Happy misschien wel met de bus want t 'is toch een stukske rijden he en dan ben je totally relaxed om daar grote ogen te trekken. Museum is misschien niet zo goed maar de rest heb ik toch al veel goeds van gehoord.

groetjes
wendykever

_________________
Vw kever semi-automatic '73

Nog steeds te koop:Atlas clark met vw1200 luchtgekoelde motor'61
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2004 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cabrio 75 schreef:
mee welke wagen zou je willen carpolen beetlejuiche ? mee de peugeot of de corsa 5 speed gtdi? ik zou de voorkeur geven aan een grote bus , zo heb je confort en ben je nie moe en suf gereden als je daar aankomt en kan je nog genieten van alles wat er te zien is Razz
Vind ik er ook van, en ge kunt het varken uithangen op den bus, ge kunt met de ander mensen praten en gaat waarschijnlijk nog een stuk goedkoper uitkomen dan zelfrijden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Beetleptest




Geregistreerd op: 5-9-2004
Berichten: 47
Woonplaats: Diest (Webbekom)

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 8:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi!!

Gaan we nog naar Wolfsburg Question Ikke wil ook meee!!!

_________________
GRTZ

Jackie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ok, even de draad terug opnemen.

Ik ga deze week een kijkje nemen bij de lokale reisagent en hem eens vragen hoeveel het zou kosten per persoon.

Ondertussen mogen de personen die willen meegaan zich hier kandidaat stellen.


Ik hou jullie op de hoogte.



Groetjes Tonio.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 81
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 2:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil ook wel mee ,alleen laten weten wanneer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group