www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 20, 2024 3:07 pm
een meeting organiseren ! wat allemaal ...
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

waar hebben jullie de voorkeur aan van lokatie ?
grasveld
52%
 52%  [ 18 ]
straat (afgesloten)
14%
 14%  [ 5 ]
dorpsplein
32%
 32%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 4:33 pm    Onderwerp: een meeting organiseren ! wat allemaal ... Reageer met quote

Beste kevervrienden ,

misschien staat er op mijn vraag al een deel onder de topic van de meeting van zottegem , maar wou toch nog eens de vraag stellen :

Wat allemaal aan vragen om met alles in orde te zijn en natuurlijk wat te doen ! het zou zijn voor eventueel volgend jaar een meeting te doen in de buurt van Bertem (tussen leuven en brussel) data is nog een vraagteken , daarover mogen er ook altijd tips komen , bv een speciaal weekend met feestdag erin dat dit jaar bv meetingloos is ?!

graag zoveel mogelijke suggesties en eventuele adressen

z
alvast bedankt

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 8:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind een meeting op een grasveld bij goed weer het leukste Wink
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind een meeting op een grasveld bij goed weer het leukste Wink
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij mag het in een mooi park zijn, maar ja er een vinden in de streek met genoeg parkerrplaats is wa anders.


Komt heel veel bij kijken hoor maar ik wens je dan ook het beste toe voor het volgend jaar.

Sponsoring is heel belangrijk om de kosten te dekken.
Als ze nie willen dan vraag je gewoon naar tombolaprijzen zoals wij gedaan hebben en da valt goe mee.
Het beste is in het begin van het jaar gaan vragen want als je te lang wacht dan is hun budget al op of toch bijna.

De standplaats aanvragen aan gemeente en als dit op een gewestweg is moet dit naar dienst bruggen en wegen en da kan wa duren ( 4 maand )

Als je muziek voorziet ook dienst SABBAM nie vergeten en da zijn er 2.

Genoeg medewerkers hebben die de dag zelf een handje willen helpen.

Brouwers contacteren en die met de beste voorwaarden haal je eruit.
Alles laten vastleggen op papier kwestie van geen misverstanden te krijgen.

Een drukker zoeken om de flyers en affishes te laten drukken en eventueel t-shirts.

Wegwijzers plaatsen en parkeerplaatsen vrijhouden via gemeente en politie.


Denk dat dit toch al iets is maar mocht je nog vragen hebben dan help ik je hierbij graag als ik kan.



Groetjes Tonio.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij mag het in een mooi park zijn, maar ja er een vinden in de streek met genoeg parkerrplaats is wa anders.


Komt heel veel bij kijken hoor maar ik wens je dan ook het beste toe voor het volgend jaar.

Sponsoring is heel belangrijk om de kosten te dekken.
Als ze nie willen dan vraag je gewoon naar tombolaprijzen zoals wij gedaan hebben en da valt goe mee.
Het beste is in het begin van het jaar gaan vragen want als je te lang wacht dan is hun budget al op of toch bijna.

De standplaats aanvragen aan gemeente en als dit op een gewestweg is moet dit naar dienst bruggen en wegen en da kan wa duren ( 4 maand )

Als je muziek voorziet ook dienst SABBAM nie vergeten en da zijn er 2.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2004 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Genoeg medewerkers hebben die de dag zelf een handje willen helpen.

Brouwers contacteren en die met de beste voorwaarden haal je eruit.
Alles laten vastleggen op papier kwestie van geen misverstanden te krijgen.

Een drukker zoeken om de flyers en affishes te laten drukken en eventueel t-shirts.

Wegwijzers plaatsen en parkeerplaatsen vrijhouden via gemeente en politie.


Denk dat dit toch al iets is maar mocht je nog vragen hebben dan help ik je hierbij graag als ik kan.



Groetjes Tonio.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2004 6:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked Shocked Shocked
_________________


Laatst aangepast door De Lays op Wo Jun 30, 2004 6:28 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2004 6:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Bloemme,

Ik heb misschien een leuk voorstel voor je: Surprised

Ik weet wel een geknipt hagelands dorpje, niet ver vandaan leuven om zulke meeting in te organiseren.
Ik ben er namelijk opgegroeid en ik ken daar dus wel behoorlijk wat middenstanders, onder andere familie...

Ik heb er al wel eens van gedroomd om daar ooit zoiets te organiseren, maar alleen is maar alleen. Sad
Vermits ik deze topik zag, dacht ik, ik zal eens reageren, misschien doormiddel van de handen in elkaar te slaan en wat bijkomende hulp links of rechts,zou dit wel een toffe plaats kunnen zijn om een perfect meeting in elkaar te metsen....

Indien je intresse hebt in m'n voorstel, kan je mij altijd emailen op dit adres karl.smits@pandora.be
Ik zal je in dat geval zeggen wat dit dorpje te bieden heeft Shocked en waar ik eventueel wil voor zorgen.... Cool

Anders slaap je er nog maar eens over, we hebben nog tijd genoeg.

Kvind het iniciatief allezins zeer tof, want meetings in Brabant zijn niet echt ruim aanwezig !!!


To be continued Question Question Question

_________________


Laatst aangepast door De Lays op Wo Jun 30, 2004 6:26 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2004 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en wat denk ger ervan bloemme???? Question Question Question
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2004 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beste beetle juice

Denk dat we toch bij ons in de onmiddelijke omgeving er ééntje gaan organiseren ! Wil wel eventueel daarna meehelpen om als jij er ééntje organiseerd , je wegwijs te maken aan de hand van onze ervaringen.

Nu als je echt wilt kan je misschien en mag je dan de dag zelf eventueel een handje toesteken om te zien hoe het gaat

toch bedankt voor je aanbod , ik hou het altijd in gedachte , je weet nooit hé

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group