www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 12:59 pm
een meeting organiseren ! wat allemaal ...
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

waar hebben jullie de voorkeur aan van lokatie ?
grasveld
52%
 52%  [ 18 ]
straat (afgesloten)
14%
 14%  [ 5 ]
dorpsplein
32%
 32%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 7:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

ok , alles goed voor mij. Cool

Ik kom zeker naar hetgeen dat je wil organiseren, daarna kunnen we altijd eens praten he, en aan de hand van jou ervaringen en weetjes heb ik dan reeds een goede basis... Smile

Laat maar wa weten als je nog iets vandoen hebt ... Exclamation

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bloemme, de oude legerkazerne in Leefdaal(in den toemme dacht ik), zou da geen goeie locatie zijn?? rustig int veld en ge valt er niemand lastig.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bloemme, de oude legerkazerne in Leefdaal(in den toemme dacht ik), zou da geen goeie locatie zijn?? rustig int veld en ge valt er niemand lastig.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

beste Geert

de oude legerkazerne ligt op de grubbe (den tomme is den andere heuvel)
en die legerkazerne is in gebruik namelijk als de jeugdgevangenis van Everberg , dat wel geregeld eens in het nieuws verschijnt .

had anders wel een mogelijke lokatie geweest ! Nu denk ik als we organiseren , daar op een kilometer vanaf dit te doen . (op de coige) moest je dit kennen.

Ben je van de buurt ? of er gelegen (in die kazerne)

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 9:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja, kwoon in de buurt en kheb 5 jaar bij Wauters aan de vrachtwagens gewerkt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 9:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

kep ook nog 2 jaar in Leefdaal gewoond, aan uwe foto te zien kort in uw geburen, is da ni in de Dorpsstraat?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 9:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Awel , de straat schuinover wauters (kruisstraat) waar de okkazie vrachtwagens op da pleintje staan ,in die straat zou ik het eventueel doen ! (waar ik dus woon) In de s bocht heb je een voetbalkantine/plein en als ik daar alles geregeld krijg , is da de buurt waar je dan moet zijn !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 86
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 10:43 am    Onderwerp: grasveld Reageer met quote

Rolling Eyes als je weet dat sommige keverkes wel es wat olie kunne lossen, en je het beste kunt patineren op asfalt... Wink is het toch raadzamer om n straat op dorpsplein te gebruiken ! en als het dan regent (Belgie ligt ni in California) moeten de mensen hun botten ni meebrengen hee Laughing Laughing Laughing en kan der hem geen enen vastrijden ook... dont drive on the grass, smoke it ! Rolling Eyes Laughing Rolling Eyes
_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2004 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hebt gij dan geen roze bottekes? Laughing Laughing Laughing
Neen ge hebt gelijk, maar vele dorpspleinen zijn reeds vernieuwd en de gemeente ziet die olieplekskes ni graag op hun nieuw klinkerkes.
Daar in Bertem zijn nog veel boeren, dus veel tractors.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
daverke
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 27-7-2004
Berichten: 634
Woonplaats: lochristi

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2004 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het beste is misschien een afgesloten straat met ernaast een open grasveld.Zoals bij de meeting in zaffelare (als ge der bij waard Question )
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group