www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 5:12 pm
Garagekrik
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
piet
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 3-1-2004
Berichten: 422
Woonplaats: as

BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

neem er direct ene die ook geschikt is voor verlaagde wagens, ge weet nooit é Wink
_________________
http://hangloose.skynetblogs.be/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Bierus



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 24-11-2005
Berichten: 53
Woonplaats: Ruisbroek

BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 6:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

den baat schreef:
ik ben gaan zien in den apc in willebroek en den enigste die ze daar hadden was een aluminume krik 350eurotjes was iets te veel vond ik tis wel aluminium maar toch


men grootvader is daar ook een krik gaan halen een half jaar geleden. kdacht 70 euro voor 1 da 2ton kon krikken + 2 assteunen voor 3ton.
dus ik denk wel dat ze deze nog wel kunnen leveren...
Bart
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
den baat
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 26-11-2006
Berichten: 108
Woonplaats: Lebbeke

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en ik heb er mij ook eentje gekocht voor 121€ eentje tot 3ton welliswaar
en twee asteunen in totaal 150€ en heb er dan nog eens twee verniet bijgekregen haha diene van de winkel dacht dat er maar ene assteun in de doos zat en had gezegd komt morge weer dan heb ik er terug binnen dus ik volgeneden dag terug doos meegekrege en wa zat er in twee assteunen dus vier voor de prijs van twee Twisted Evil Very Happy

_________________
one life, one chance
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group