www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 10:02 pm
restauratie van zetels stof/skai 1965 ?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter




Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Di Jul 06, 2004 10:56 pm    Onderwerp: restauratie van zetels stof/skai 1965 ? Reageer met quote

waar kan ik terecht voor de perfecte restauratie
van zetels voor kever van 1965
grijze stof met grijze skai, opvullen
en in originele stof overtrekken !

alsook de tapijten én inlegtapijten !

bedankt !
pieter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
filip1963
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 289
Woonplaats: st-jan (ieper)

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2004 6:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

bij sinnesael in ieper ,héél goed en niet te duur.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 64
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2004 7:50 pm    Onderwerp: Lier Reageer met quote

Lier Kusseneers, prima pé Laughing Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2004 12:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sinneasal in Ieper doet inderdaad mooi werk maar is veel duurder geworden de laatste jaren, prijs is zowat verdubbeld Shocked

Ik laat mijn interieurs en cabriokappen herdoen bij Javerva in Lauwe, heel proper werk en acht goeikoop.
Heb onlangs een achterbank met morief in voor een Vanclee buggy laten herdoen daar, kostte slechts 30 euro alles in Smile
De cabrio cab voor deze buggy heb ik daar ook laten maken op het patroon van de oude kap en was er voor 125 euro vanaf, goeikoper gaat echt niet Cool
De stof en de folie voor de achterruit van de kap heb ik wel gekocht bij Sinnesael in Ieper omdat die man in Lauwe niet aan die stoggen kan raken.
Totale prijs van de nieuwe kap kwam dus op een 15000 oude belgische franken, lang niet slecht dus Razz

Mvg,
Peter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group