www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:47 am
waar kever laten spuiten in en rond ieper

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gregory




Geregistreerd op: 7-7-2004
Berichten: 6
Woonplaats: ieper

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2004 10:46 pm    Onderwerp: waar kever laten spuiten in en rond ieper Reageer met quote

Weet er iemand een adresje waar ik mijn kever kan laten hersouiten in de regio van ieper??
Moet zeer snel kunnen gebeuren .

Groeten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
zotte kever
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 1-2-2004
Berichten: 1012
Woonplaats: Walenweg 164, 9600 Ronse

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2004 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vraag eens aan JHC ( www.bugsandbusses.tk ) die is van Marke
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
filip1963
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 289
Woonplaats: st-jan (ieper)

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2004 6:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

bij wyffels is op de baan van vlamertinge naar poperinge (over de brandhoek) aan de linkerkant .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
gregory




Geregistreerd op: 7-7-2004
Berichten: 6
Woonplaats: ieper

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2004 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Is dat op de oude of de nieuwe baan, en zou hij een remorque hebben want de kever rijdt niet voor het ogenblik.

Greetz.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
JHC
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2004 12:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk zou ik NIET bij Wyfels gaan, ik ben daar veel over de vloer geweest toen ik nog werkte als vertegenwoordiger in autolakken en ik moet zeggen dat de normen daar heeeeeel laag liggen, geen propere cabine enz... aan u de keuze echter Cool

Persoonlijk zou ik u carrosserie Beyls in Wevelgem ten sterkste aanraden, nu ook niet zo var van Ieper en heeeel degelijk werk, nog een pluspunt is dat iedere werknemer daar (inclusief de spuiter) zelf keverfreaks zijn en bij het spuiten van een kever nog extra hun best doen Smile
Je kan hen vrijblijvend bellen: 056/412462

Ik heb daar ook al heel wat wagens laten spuiten en het is gewoon dik in orde Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
panzer




Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 61
Woonplaats: Wuustwezel

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 10:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoeveel vraagt die ongeveer voor zo'n job, binnen en buitenkant? Er is geen las of plamuurwerk nodig.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group