www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 03, 2024 8:52 pm
oldtimerkeuring
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kurt



Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 18-5-2004
Berichten: 68
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 12:56 pm    Onderwerp: oldtimerkeuring Reageer met quote

hoi,

Ik heb een vraagske, een kever die gekeurd is (of was) als oldtimer, als ik die koop , blijft die dan automatich gewoon in orde voor de keuring (als oldtimer), of moet er ook met een "als oldtimer ingescreven " auto alsnog naar de keuring voor verkoop? of hoe werkt da?

alvast dank! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nen oldtimer moet gekeurd worden (oldtimerkeuring, dus geen gewone keuring) bij verkoop. Voor de rest moet hij niet meer gekeurd worden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
kurt



Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 18-5-2004
Berichten: 68
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:17 pm    Onderwerp: thanks! Reageer met quote

dank je b52,

ahzo, dan moet ie toch nog naar de keuring, de verkoper wist het zelf ni, hoe da zat, vandaar...

Zouden ze daar op d keuring niks van zegge dak daar dan me die kever aankom zonder reeds platen of verz. te hebben? Want de kever die ik op't oog heb staat al paar maanden stil, of mag da dan enkel door garage mee gegaan worden met z-platen?

Is zo'n oldtimerkeuring streng? mogen er nog 'gaten 'in zitten op plaatsen als binneespatscherm of dorpel?

Groetjes!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TheMenace
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-6-2004
Berichten: 229
Woonplaats: Oudenaarde

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey gasten Wink ,


is dat zo dat de verkoper altijd naar de keuring moet alvorens hij zijn auto verkoopt Question
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Kurt: ik dacht van niet, maar daar zijn hier reeds meerdere topics over geweest, ge moet bovenaan de zoekfunctie eens gebruiken met oldtimer of oldtimerkeuring, dan gaat ge wel nen serieuzen boterham vinden over O-platen enzo.
@The menace: ik denk niet dat de verkoper dat verplicht is.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
huggy bear
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 679
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kurt,

Kijk eens op de site van goca (www.goca.be).

Je mag met de nummerplaten van een ander voertuig naar de keuring gaan, je moet dan wel het inschrijvingsbewijs van dat ander voertuig meehebben.

Ik heb zelf 2 weken geleden op die manier mijn kever laten keuren.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
TheMenace
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-6-2004
Berichten: 229
Woonplaats: Oudenaarde

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks B52,

ik denk dat je best ook de verzekering verwittigd.
De keuring voor O-platen gebeurd door de remmen, gevaar driehoek, lichten en CO > juist ?

Weet iemand een oldtimerkeuring in Oost-VL, rond Oudenaarde ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ieder normaal keuringsstation doet oldtimerkeuringen !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
TheMenace
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-6-2004
Berichten: 229
Woonplaats: Oudenaarde

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hum...

dank u... Embarassed
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2004 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je kan zien op de site van www.bfov.com wat ze mogen keuren , laat je gewoon niet doen , ik naam een copy mee van deze en toonde het aan de keurder , sommige keurders weten zelf niet wat ze mogen en niet mogen , eigenlijk is het zo:
eerst chassis nummer en papieren nazien
dan kijken of de wagen kan remmen , niet verplicht op de rollentestbank
dan de stuur inrichting nakijken op speling
en dan de gevaren driehoek tonen

meer mag er niet gedaan worden bij een oldtimer keuring .
dan zijn er weer anderen die zeggen neen zo niet maar...............ze moeten maar hun eigen wetten naleven zo simpel is dat , ben al 2 keer geweest met verschillende wagens en ik zeg dat voor ze beginnen te keuren en heb er geen problemen mee gehad maar ..............soms hoor ik avonturen van tot en met die totaal niet kloppen , ga gewoon naar hun site kijken Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group