www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 11:49 pm
kever 1303s
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golfweber




Geregistreerd op: 10-10-2006
Berichten: 91
Woonplaats: Deurne-diest

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 8:33 pm    Onderwerp: kever 1303s Reageer met quote

ik zou graag mijn originele kever velgen naar buiten toe (zodat ik een cup krijg) naar 8j willen laten verbreden
hoeveel moet ik dan mijn wielkast verbreden? of past dit onder de originele kappen?


mijn kever is voor de moment niet verlaagt en die steekt nu met zijn neus ne halve meter hoger als vanachter is dit normaal?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wslk is je achterkant van je kever toch ooit eens verlaagd geweest hoor dan...

Heb je ook dezelfde banden vooraan en achteraan ? Het tweede cijfer kan je dat duidelijk maken. bvbv 195/65/15 of 195/50/15 scheelt l vlug enkele centimeterkes !

En de voorkant van een 1302/1303 kan je enkel verlagen door kortere veren/ dempers, niet zoals een torsie-vooras. Misschien ook specials pindels maar 'k weet niet in hoeverre dat bestaat voor 1302/03

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kzie da ge uwe weg ook hebt gevonde naar flat4free Very Happy
Welkom Smile

Thangt ook veel af hoe ge uw velg laat verbrede .. ik heb 7 j al onder een de orginele spatborde gestoken en da gaf al geen miserie .....

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
golfweber




Geregistreerd op: 10-10-2006
Berichten: 91
Woonplaats: Deurne-diest

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spaardingske schreef:
kzie da ge uwe weg ook hebt gevonde naar flat4free Very Happy
Welkom Smile

Thangt ook veel af hoe ge uw velg laat verbrede .. ik heb 7 j al onder een de orginele spatborde gestoken en da gaf al geen miserie .....
heb mijn weg gevonden ja
dank zij u he thx

ik wil een zo diep mogelijke cup velg maken dus dacht van tussen het hart van de velg en de buitenring een stuk te laten tss lassen tot 8j

waren de jouwe verbrede stalen?

_________________
One of the many reason's why I lower things... When willing females want to clean it, they HAVE to bend over..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

da waren brede stale velgen ..... waren niet verbreed maar zijn orginele brede ( ook met een diep hart )

http://youtube.com/watch?v=YkN53zF8Js4 op dees filmpje zie ge ze nog op mijn kever zitte .. op de eerste fotos nog zonder spatbord .

als je het filmpje doorspoelt tot het 3.40 min bezig is zie je ze in het grijs zitten met spatbord ( aan de bestuurderskant achteraan ) als ik aan hat rijden ben ...

da was nen 7j mee nen 205/60 band op , da kaske was schoon gevuld ma eerlijk gezegt breder zou ik toch nooit kunne gaan hebben met de orginele spatborde , mss as ge nen 8j pakt mee ene opegtrokke bandje da het wel goe komt ?

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
golfweber




Geregistreerd op: 10-10-2006
Berichten: 91
Woonplaats: Deurne-diest

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 10:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spaardingske schreef:
da waren brede stale velgen ..... waren niet verbreed maar zijn orginele brede ( ook met een diep hart )

http://youtube.com/watch?v=YkN53zF8Js4 op dees filmpje zie ge ze nog op mijn kever zitte .. op de eerste fotos nog zonder spatbord .

als je het filmpje doorspoelt tot het 3.40 min bezig is zie je ze in het grijs zitten met spatbord ( aan de bestuurderskant achteraan ) als ik aan hat rijden ben ...

da was nen 7j mee nen 205/60 band op , da kaske was schoon gevuld ma eerlijk gezegt breder zou ik toch nooit kunne gaan hebben met de orginele spatborde , mss as ge nen 8j pakt mee ene opegtrokke bandje da het wel goe komt ?
das dus het gene dat ik wil bekomen maar dan met een getrokken bandje erop
Smile

_________________
One of the many reason's why I lower things... When willing females want to clean it, they HAVE to bend over..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
ik zou graag mijn originele kever velgen naar buiten toe (zodat ik een cup krijg) naar 8j willen laten verbreden
hoeveel moet ik dan mijn wielkast verbreden? of past dit onder de originele kappen?
mijn kever is voor de moment niet verlaagt en die steekt nu met zijn neus ne halve meter hoger als vanachter is dit normaal?


Tot 8j gaat vanachter wel lukken onder je originele gardebous maar dan moet je wel de juiste Et waarde hebben ,ik zou eerder 7 duim nemen .

En idd een originele 1303 steekt met zijne snuit vanvoor een pak hoger als de achterkant ,
ik heb toen bij mijn ex 1303 eerst geprobeerd om verlaagde veren te steken van -8cm maar vond het nog steeds een te groot gat tussen de gardebous en de band en heb dan maar een schroefkit gestoken van SPAX en hij was dan -14cm verlaagd en aan de achterkant 1 buitentand.(zie foto)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Djoek
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 22-8-2005
Berichten: 1303
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 10:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ff off topic...leuk filmpie man...nog nie gezien
_________________
http://www.djoekvwshop.com

http://www.facebook.com/djoekvw

0031-612-488-488
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
golfweber




Geregistreerd op: 10-10-2006
Berichten: 91
Woonplaats: Deurne-diest

BerichtGeplaatst: Wo Okt 11, 2006 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Guy
schone kever
kan je eigenlijk die schroefkit nog lager draaien onder je kever? richtprijs?
welke velgen liggen er op jouw kever?
greetz

_________________
One of the many reason's why I lower things... When willing females want to clean it, they HAVE to bend over..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Guy
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 22-5-2004
Berichten: 1218
Woonplaats: 9120 Beveren-Waas

BerichtGeplaatst: Wo Okt 11, 2006 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt ,de schroefkit die ik had steken was eentje van SPAX en koste toen 750€ regelbaar in hoogte en hardheid
Het zou nog 3cm lager kunnen maar dat vond ik te hard .

Bij Remmele zijn de schroefkits nog altijd in promotie 399€ Wink

http://www.remmele-motorsport.com/de/index_de.html

De velgen die er toen op lagen waren revolution wheels ZEEEEER zeldzaam met de originele keversteek 4x130
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group