www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 20, 2024 4:56 pm
help!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 3:49 pm    Onderwerp: help! Reageer met quote

Hallo,
heb nog enkel vraagjes;
1) de verkoper laat de kever keuren voor hij deze verkoopt (= gewone keuring), deze kever is niet ingeschreven als oldtimer. Als ik deze kever koop, en ik wil hem laten inschrijven als oldtimer, telt deze gewone keuring dan ook of moet ik hem dan nog eens gaan laten keuren op een speciale keuring?
2) als je een auto wil laten nakijken in een diagnosecentrum van touring, moet je dan lid zijn van touring, weet iemand dat?
3) is er nog een diagnosecentrum in Limburg buiten dat in Neerpelt (zijn in verlof tot 10 augustus)?

Sorry voor al die vragen, maar zoveel weet ik er (nog Confused ) niet van!

Groetjes.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je een kever koopt waarmee je wil rondrijden als oldtimer moet je ALTIJD opnieuw naar de keuring voor een oldtimerkeuring, ongeacht wat voor keuring deze wagen al ondergaan heeft bij vorige eigenaar.

Ivm diagonse centrum: Ik weet eentje zijn in de buurt van gent. Ik weet dat je geen lid hoeft te zijn van touring om daar heen te gaan. Maar mag ik je vragen naar het 'waarom' om je kever aan zo'n diagnose te onderwerpen? Als deze gewoon gekeurd geweest is zal deze wagen wel in orde staan (veronderstel ik Confused ). Of gaat het om een vermogentest van een opgevoerde motor?? Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt Notchback,

dus die kever zou in orde moeten zij als hij door de gewone keuring geraakt?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou toch wel moeten. In een diagnosecentrum gaat men dezelfde testen (op bijvoorbeeld remmen en ophanging) doen als op de keuring. Wat je wel nog bijkomend kan laten doen is bijvoorbeeld (zoals ik al zei) een vermogenmeeting.

Ik ben er ooit is op bezoek geweest met een soort studie-uitstap, zo een centrum is er meer om bij betwistingen ivm constructiefouten, reparaties na ongeval en dergelijke uitsluitsel te geven over waar de fout lag. Deze plaatsen worden dus vooral bezocht door auto experten. Maar je kan er ook als particulier gaan tuurlijk.

Een vermogenmeeting kost iets van een 40 euro dacht ik. Dan weet je krukasvermogen, wielvermogen, ....

Grtz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ah zo! Surprised Embarassed
En wat die oldtimerkeuring betreft, kan ik de verkoper dan ook vragen of hij de auto ineens als oldtimer kan laten keuren als hij naar de gewone keuring gaat of moet ik dat zelf doen na aankoop? Question
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat moet je zelf doen. Zo heb ik me altijd laten vertellen. Maar hiervoor kan je altijd is naar de keuring zelf gaan met je vragen. Dan ben je 100% zeker. Maar als je bang bent om afgekeurd te worden op een oldtimerkeuring... Als de wagen al gewoon gekeurd was voordien dan mag een oldtimerkeuring echt geen probleem zijn. Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idea Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
notchback'68
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 787
Woonplaats: Shanghai

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er bestaat zoiets als een "keuring voor verkoop", dit wordt dan gedaan door de vorige eigenaar en dan krijg je een blanco roos formulier met stempel van goedgekeurd. Maar ik dacht niet dat er zoiets bestond als "oldtimerkeuring voor verkoop". Moet je maar is aan de mannen van de keuring vragen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zal ik doen! mercikes! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Josvandegalaxy
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 1477
Woonplaats: Wanzele

BerichtGeplaatst: Za Jul 24, 2004 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bij mij heeft de vorige eigenaar hem op mijn naam laten keuren als oldtimer, dus moet dat bij jou ook lukken
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group