Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WobStar Flat4Free Junkie
Leeftijd: 42 Geregistreerd op: 16-9-2005 Berichten: 2245
Woonplaats: Brecht (2960)
|
Geplaatst: Vr Dec 01, 2006 10:40 am Onderwerp: |
|
|
godver miljaarde nondedju! 'k dacht voorlopig met mijn 1200 boite van mijn 6V spaarkeverke te blijven bollen op ne zwaardere moteur, maar da zal dan ook weer niks worden? _________________ VW is the way,retro VW is ALL the way! |
|
Naar boven |
|
|
WuLLe
Leeftijd: 43 Geregistreerd op: 1-12-2004 Berichten: 65
Woonplaats: Lo-Reninge
|
Geplaatst: Vr Dec 01, 2006 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
Mci gasten voor de uitleg!!
Misschien moet ik nog wat wachten tot dak mijzelf tevens nen nieuwe boite kado kan doen ... (wie weet wil ik na dien 1600, mss nog een trapje hoger en dan moet ik toch nen nieuwe boite steken...)
Welk soort boite moet ge dan in feite steken als ge nog zwaarder wilt gaan ? |
|
Naar boven |
|
|
kevinbuske Flat4Free Junkie - Sponsor
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 8-1-2004 Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel
|
Geplaatst: Vr Dec 01, 2006 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
VWFreak schreef: | godver miljaarde nondedju! 'k dacht voorlopig met mijn 1200 boite van mijn 6V spaarkeverke te blijven bollen op ne zwaardere moteur, maar da zal dan ook weer niks worden? |
hangt van het bouwjaar van uwe spaarkever af he , op de boit van ne jaren 70 gaat da wel .
zelfs als da een 6v boit is , ne jonge 6v moteur heeft een 12v vliegwiel _________________
1963 so35
1967 notchback
WWW.THEDUBCAVE.BE
https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel |
|
Naar boven |
|
|
kevinbuske Flat4Free Junkie - Sponsor
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 8-1-2004 Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel
|
Geplaatst: Vr Dec 01, 2006 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
WuLLe schreef: | Mci gasten voor de uitleg!!
Misschien moet ik nog wat wachten tot dak mijzelf tevens nen nieuwe boite kado kan doen ... (wie weet wil ik na dien 1600, mss nog een trapje hoger en dan moet ik toch nen nieuwe boite steken...)
Welk soort boite moet ge dan in feite steken als ge nog zwaarder wilt gaan ? |
zou een 1600cc bakske steken , als ge dan echt extreem in pk's wil gaan kunde die nog altijd laten aanpassen met een versterkt diferentieel .
een 1600cc boit is ook wa langer van verhouding als us 1200cc boit das veel aangenamer op de snelweg .
grtz _________________
1963 so35
1967 notchback
WWW.THEDUBCAVE.BE
https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel |
|
Naar boven |
|
|
yellow 1300 Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 37 Geregistreerd op: 16-3-2004 Berichten: 370
Woonplaats: brasschaat
|
Geplaatst: Za Dec 02, 2006 11:13 am Onderwerp: |
|
|
maar de vraag is waar vinde zo een langere boite zonder heel uwen bak te gaan omzwieren naar IRS? |
|
Naar boven |
|
|
WobStar Flat4Free Junkie
Leeftijd: 42 Geregistreerd op: 16-9-2005 Berichten: 2245
Woonplaats: Brecht (2960)
|
Geplaatst: Ma Dec 04, 2006 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
De boite van n'n 1300S heeft lange verhoudingen met steekassen _________________ VW is the way,retro VW is ALL the way! |
|
Naar boven |
|
|
Wilmpy
Leeftijd: 63 Geregistreerd op: 13-11-2006 Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen
|
Geplaatst: Di Dec 05, 2006 6:02 pm Onderwerp: |
|
|
Hey, ben da ook van plan, maar had 1200cc die al op 12v stond; moet ik bij het inbouwen van 1600cc dan ook nog iets veranderen aan boite/vliegwiel/andere? |
|
Naar boven |
|
|
kevinbuske Flat4Free Junkie - Sponsor
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 8-1-2004 Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel
|
|
Naar boven |
|
|
|
|