www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 1:55 pm
Kevermotor vervangen door andere voor extreme project
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cabrioke1980




Geregistreerd op: 23-3-2005
Berichten: 15
Woonplaats: wemmel

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ps voor de geinteresserden : deze kever staat momenteel op ebay voor zo'n 7400 dollar Smile

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Beetle-Pre-1998-baja-bug-1957-oval-window-baja_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6019QQihZ016QQitemZ260059733352QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

in de amerikaanse vw boekjes zoals vw trends vind je regelmatig artikels over zulke auto's en ook adressen met onderdelen ervoor...
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
raey
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 3309
Woonplaats: stabroek

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

spytig dat ze nen ovaal naar de knoppen helpen!!!!!!!
en dan nog voor zo'n baja project.

why nemen ze genen 70'er kever

ach ja geberek aan vw oldies respect.!!!!!!!!



vw greetz raey

stabroek

_________________
vw aircooled lover till the end !!!!!!

ovaal 56 ragtop

1300kever '73

apal auki
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cabrioke1980




Geregistreerd op: 23-3-2005
Berichten: 15
Woonplaats: wemmel

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hehe
Maar k moet je gelijk geven... de mijne is van 73 en dus niet echt bijzonder, ook als ik het een stukje nostalgie...

Persoonlijk vind ik deze iets te hoog maar twas maar om een voorbeeldje te geven hé ...

Maar kvind wel dat het weinig uitmaakt wat je met uw 60tiger doet,... ratlook, german,speedster,buggy... het is allemaal een beetje zonde ... respect voor degenen die ze volledig origineel restaureren ...
Op t'oog misschien iets minder spectaculair maar toch naar mijn mening het mooist Smile
op voorwaarde dat het defitg is gedaan natuurlijk
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vw freak
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 136
Woonplaats: overmere

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben ook aan een baja bezig met 1835 motor erin is een 62 er maar was al baja als ik hem kocht is nu volledig body off resto nu weer opbouwen en motor inhangen dus mss volgende zomer e hehe
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group