www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 9:44 am
Bezigheidstherapie/ kapje gemaakt
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 10:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

hij is ZELF van schuurpapier gemaakt !

daar zeg je zo iets Mr. Green zou ideaal zijn hier aan de kust.....NOT , krijg dat eens proper met al dat zand en vettig zout die hier opwaaid pppffffff ik zie de boombastik al staan na 1 dag hier op de dijk met een 11 beaufortje en springtij ,djeezes, da krijg je dus niemeer goed hé, maar gelijk goe, ik vind het een tof machien dani

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 10:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat tripje naar Wenduine zie ik helemaal zitten ! IN 2005 zijn we daar ook eens langs gewaaid en de kleine vond het zalig sjezen met de go kart op de rotonde. De "grote kleine" trouwens ook, hij heeft wheelies gemaakt voor de rest van zijn leven.

Dikke sorry voor den off topic !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oh dani weet je on-topic of off-topic, maakt mij hier geen bal uit hoor, ik start een topicske en al wie goesting heeft, mag van mij erbij om te zwanzen, over gelijk wa, als ik maar af en toe een plaatske heb om een fotoke te zetten tot het af is, is da voor mij al gelijk, en zo leren we elkaar ook wa beter kennen hé, je hebt gelijk, die rotonde is wel gemakkelijk voor de kinderen hé, t'is gelijk de markt daar kunnen ze ook huren en rijden, breng ze anders maar gerust eens mee zulle, heb wel 2 honden, ma das zal geen probleem zijn hé
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

peke schreef:
heb wel 2 honden, ma das zal geen probleem zijn hé


Neen, geen probleem, ik bijt niet en ben goed opgevoed Wink Cool Laughing

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en dan weer efkes back on track.. ga je ook ooit nog eens een gesloten kap maken voor op een miniatuur ? Als je daar tips voor nodig hebt, moet jij bij Tom (Cox1.3cc) zijn. Die heeft nekeer een huif gemaakt voor een 1/43 pickup busje, man man, chapeau voor dat werkje ! Niet van origineel te onderscheiden maar hij wou me zijn truukje niet verklappen.

En anders, als het schaal 1/32 is denk ik dat ik hier nog een plastiek kap (gesloten model) van een kever cabrio bouwdoos liggen heb als je wil. Van Revell als ik me niet vergis.

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
en dan weer efkes back on track.. ga je ook ooit nog eens een gesloten kap maken voor op een miniatuur ? Als je daar tips voor nodig hebt, moet jij bij Tom (Cox1.3cc) zijn. Die heeft nekeer een huif gemaakt voor een 1/43 pickup busje, man man, chapeau voor dat werkje ! Niet van origineel te onderscheiden maar hij wou me zijn truukje niet verklappen.

En anders, als het schaal 1/32 is denk ik dat ik hier nog een plastiek kap (gesloten model) van een kever cabrio bouwdoos liggen heb als je wil. Van Revell als ik me niet vergis.


dat zou wel eens kunnen gebeuren hé dani, maar hoe waar en wanneer????? ik had er eigenlijk al aan gedacht hoor, maar ben nog niet zeker hoe ik het zal proberen, waarscheinelijk ook weer met milliput en dan met een koperborstelke wa struktuur in brengen? ik weet het echt nog niet hoor, en als cox het aan u niet wou verklappen, waarom denk je dat hij het aan mij zal doen Confused alvast bedankt voor het kapkes voorstel, als ik ooit in nood zit, roep ik wel even, maar wat ik eigenlijk nog niet heb gevonden is een 1303 (cabrio) van een groter formaat aan een spotprijsje om mijn beestje eens opnieuw na te maken hé,

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cox1.2TP
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 3343
Woonplaats: wijchmaal

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

Die heeft nekeer een huif gemaakt voor een 1/43 pickup busje



Als ik nu eerlijk moet zijn, die is nog altijd nie afgewerkt.
Zit nog altijd het voorontwerpke op da buske Embarassed
Ik zou der is werk moete van maken maar ben al aan twee ander projectjes bezig en der sta al een derde te wachten Wink

_________________
Barn Member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cox1.3cc schreef:
Quote:

Die heeft nekeer een huif gemaakt voor een 1/43 pickup busje



Als ik nu eerlijk moet zijn, die is nog altijd nie afgewerkt.
Zit nog altijd het voorontwerpke op da buske Embarassed
Ik zou der is werk moete van maken maar ben al aan twee ander projectjes bezig en der sta al een derde te wachten Wink


dat word dus hoog tijd he cox, sebiet is die huif verstorven eer hij ooit is gebruikt geweest Laughing geen tips te geven, nu je er toch bent, ivm het maken van huifen en cabrio kapkes

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cox1.2TP
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 3343
Woonplaats: wijchmaal

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 12:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

huifke is eiglk gewoon met koperdraad en (voorlopig) papier, moet nu nog afgewerkt worden met stof en pretex (verharder)
_________________
Barn Member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 12:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

aha merci, ik had zo al een vermoeden dat het met een dun stofke was met van die verharder, daar kunde knappe dingen mee maken hé, ik fabriceerde daarmee vroeger rotsformaties voor in mijn terraria, maar nadien zette ik dan nog een laag epoxy met zand erover (voor de realistische look hé)
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group