www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 8:21 am
problemen met flat4free
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 10:17 pm    Onderwerp: problemen met flat4free Reageer met quote

hoi

de laatste dagen begint het mij hier echt tegen te steken. niet omwille van een persoon of zo hoor maar wel door het volgende: de laatste dagen geraak ik nog echt met mooite op de site hier ik heb steeds de melding " kan server nie vinden" ofwel krijg ik deze melding

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User flat4free_be has already more than 'max_user_connections' active connections in /customers/flat4free.be/flat4free.be/httpd.www/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /customers/flat4free.be/flat4free.be/httpd.www/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /customers/flat4free.be/flat4free.be/httpd.www/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

iemand die veel verstand heeft van pc 's

ligt dit probleem aan mijn pc of is het omdat het hier een "zware site " is of is het nog iets anders

het duurt soms wel meer dan 5 min eer ik op de home pagine hier geraak.

en ook dikwijls als ik er dan opgeraak en ik wil enkele pagina's verder lezen terug melding kan server nie vinden

als je een antwoord weet gelieve dat dan wel in mensentaal te geven als je wilt want ik zen gene pc kenner

gr wim

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
xteardropstarx
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 15-5-2006
Berichten: 1011
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

same here..
Ligt dus ni aan u

_________________
xteardropstarx or shorter: thomas



67'er T1 panelvan: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 10:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat doet me al deugt als ik niet alleen ben
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bug 67
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 27-7-2006
Berichten: 1757
Woonplaats: baasrode

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 10:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik maak da ook al enkele dagen mee dus het zal ni aan uwe pc liegen

maar ik denk dat de de sever ni meer kan volgen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
DVF'er Tim
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 13-1-2004
Berichten: 334

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 10:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is een paar topics geleden al eens besproken, heeft te maken met het aantal bezoekers die tegelijkertijd verschillende pagina's willen openen. Pix 912 weet ervan en zal wss wel een oplossing aan het zoeken zijn maar vergeet niet dat dit geen proffessionele site is maar de liefhebberij van enkele (of eigenlijk zelfs een?) personen.

Ik weet verder niets van computers, dus mss doet het er niets toe, maar ik probeer er nu wel steeds op te letten om mijn browser niet ergens op een F4F pagina open te laten staan, zodat er niet teveel verschillende pagina's geopend zouden zijn.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2007 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

idd die foutmelding heeft met het aantal users dat tegelijkertijd erop zit te maken... die kan server niet vinden echter heeft met de webserver van de site te maken ik heb het ook al gehad is echt irritant maar kan de admin van de site dus niets aan doen... heb het met mijn site ook al een tijd aan de hand enige oplossing is van webspace veranderen maar ik geloof dat nog maar net een nieuw contract voor een jaar begonnen is met de deze....

ff samengevat de problemen zijn volledig uit de handen van de users of de admin, de enige die dit kan oplossen is de provider

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
aircooled
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 691
Woonplaats: Zelzate

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 9:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

_Pascal_ schreef:
idd die foutmelding heeft met het aantal users dat tegelijkertijd erop zit te maken... die kan server niet vinden echter heeft met de webserver van de site te maken ik heb het ook al gehad is echt irritant maar kan de admin van de site dus niets aan doen... heb het met mijn site ook al een tijd aan de hand enige oplossing is van webspace veranderen maar ik geloof dat nog maar net een nieuw contract voor een jaar begonnen is met de deze....

ff samengevat de problemen zijn volledig uit de handen van de users of de admin, de enige die dit kan oplossen is de provider


Het enige wat ook zou kunnen helpen is een andere betalende provider, deze kosten waarschijnlijk teveel voor de eigenaar van deze site.

Mss moeten we anders moet er maar voorgesteld worden om elk lid vrijwillig te laten bijdragen voor de host te kunnen betalen. => dit gebeurt wel meer. Elk lid dat dan een bebaalt bedrag schenkt aan de site/admin krijgt hiervoor een speciale gebruikers status.

(kan me nu de site niet meer herinneren waar ik dit al tegen kwam maar als ik hem vindt laat ik het zeker weten)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we zijn met 3190 geregistreerde personen hier. Ik weet dat niet iedereen daarvoor intresse heeft maar, neem nu nog maar de helft; moesten zij elk slechts 1 euro geven zou men dan een andere provider kunnen betalen? dat is dan een bedrag van 1500 euro! ik heb geen flauw idee van wat men nu betaald he, en dit is maar een gedacht wat denken jullie der van?
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
xteardropstarx
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 15-5-2006
Berichten: 1011
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of gewoon een meeting ten voordele van het flat4free forum e Wink
_________________
xteardropstarx or shorter: thomas



67'er T1 panelvan: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2007 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat kunnen we ook misch doen
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group