www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:11 pm
krabbeli
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cris_blitz
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 25-4-2004
Berichten: 1208
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

.
Weinig reactie op deze topic.
Of ios iedereen de schade nog aan't opmeten ?

Ik hoor hier geruchten van ...
€ 25 inkom per luchtgekoeld voertuig
€ 50 inkom per niet luchtgekoeld voertuig OP DE CAMPING
€ 5 inkom per bezoeker
€ 2 per consumptie
€ 3 voor een mini-portie friet

0,0 op de ambiance-meter
een organisatie-crew met militaire discipline
en een half-leeg Show & Shine terrein zonder "speciallekes"
... ... ...

kortom, een vermoedelijk laatste, totaal uitgemolken, editie van dit evenement.

Was het echt zo erg Question
.

_________________
>>> BUGGY BOYS BELGIUM <<<
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Foto's zien er toch "lekker" uit, mischien niet echt geschikt als eendagsmeeting.
_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ cris-blitz en mijn reactie??

op wat jij zegt geef ik u 1000 % gelijk

die 50 euro per niet luchgekoelde op de camping was een borg de niet luchgekoelde mocht max 1 uur op het terein of je was uw borg kwijt en zalfs na dat uur moet je van de camper er af met uw waterpomper ongeacht welk merk

gr wim

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bugpuck
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 20-3-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 6:29 am    Onderwerp: kl meeting Reageer met quote

jip, wij zijn ook reeds terug van deze kl....meeting

wij doen denk ik toch wel veel meetings
maar deze is echt de slechte die we ooit gedaan hebben ....

peperduur en zeer onvriendelijk...

ik was even 75 euro kwijt voor een weekend waar iedereen klaagde van de prijzen (jip ik had een caddy bij)
en de manier waarop de organisatie u aansprak...
een hitler stijl en er was totaal geen sfeer op de meeting

deze meeting zal ik en volgens mij vele belgen niet meer gaan bezoeken

mvg
Bugpuck

_________________
*** BUGPUCK ***
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 6:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

daarom dat ik lang getwijfeld heb en nu zeer blij ben van naar de wcb's rondrit te gaan ! volgend jaar allen daar naar toe dan hé !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad bloemme daar heb je gelijk in

@ bugpuck mij zien ze ginder ook nie meer als belg en ik hoop dat er toevallig iemand van de organisatie dit hier kan lezen dat ze het beseffen
een vraagje naar wie ginds was : hadden jullie zo een blauw bonnetje om mee te doen voor het winnen van de kever? ik dus niet kzen het zelf moeten gaan vragen en na rondvraag bleken er nog zo mensen te zijn.

gr wim

_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bussie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 109
Woonplaats: Sint-Amandsberg (GENT)

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Eerst en vooral : ik vond de meeting WEL geslaagd. Wel niet zo goed als 3 jaar geleden, maar toch aanvaardbaar.

Wij zijn de vrijdag toegekomen en de zondagmiddag rond 15u00 vertrokken.

Wat de opmerkingen van de anderen betreft :
- De rondrit was inderdaad niet ideaal (hoge snelheid en geen afgezette straten) maar wel aangenaam van omgeving en 't was ambiance in mijn bus ...
- De waterkoelers : ik vond dat een SUPER-initiatief dat de waterkoelers niet op het terrein mogen (tenzij hoge borg voor tijdelijke toegang). Wij wisten dit op voorhand, dus de waterkoelers in onze groep hadden voor een caravan of een tent gezorgd, zodat de auto niet op het terrein moest. En zij hebben niet geklaagd! Het terrein was dan eindelijk nog eens watergekoeld, want op andere meetings wordt alles meer en meer gemengd en moet je de leuke VW-voertuigen gaan zoeken tussen watergekoelden en mobilhomes .... Aircoold is aircoold en daar mee uit !
- Van hoge inkomprijzen geen last : 25€ voor een volledig weekend is toch geen geld (ik ken wel de prijzen niet voor eendagsvliegen) !
- goede WC's en douche-accomodatie
- catering :
- 2€ voor een pintje is net iets aan de hoge kant, maar toch ... waar vind je bij evenementen nog goedkoper ? En 't was dan nog in een glas (en niet in een bekertje). En aan de tent een BBQ-tje met eigen bier kan ook al veel doen Smile
- ik heb enkel de zondag van de catering gebruik gemaakt : 4€ voor een overvol ontbijt en 4€ voor een worst met frieten : das ook toch aannemelijk, niet ?
- ambiance & "show and shine": daar zorg je toch zelf voor. Als anderen voor jou de "show and shine" moeten vullen en voor jou de ambiance moeten maken, en zij denken hetzelfde, dan is het inderdaad niet vet. Bijkomend heb ik de mannen van JupTeam leren kennen en zijn toen blijven hangen in de tent tot sluiting. Das toch ambiance zeker !
- geen onvriendelijke crew tegenkomen : in tegendeel zelfs aan de toog een leuk klapken doen met die mannen zorgt er zelfs voor dat er wel wat pintjes uit den boot vallen Smile En daarbij, een beetje discipline moet er altijd zijn. Rondrijden met een bus op de family-camping om half vier 's morgens wordt inderdaag afgestraft ! En gelukkig maar !
- bij het betalen kregen wij ons blauw bonneke voor de tombola van de kever. Invullen dus maar jammer ... hij was niet voor ons weggelegd Sad

Al bij al : mij hoor je niet klagen en ALS het binnen 3 jaar opnieuw georganiseerd wordt, en 't past in de planning, dan zullen wij wellicht teruggaan ...

_________________
VW Forever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pini



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-12-2006
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 11:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er niet geweest, maar wel onderstaande busjes tegen gekomen op de parking net achter Luik. Mss ook mensen van hier opt forum?

http://users.telenet.be/pinisite/img_1641.jpg

grtz,


Laatst aangepast door Pini op Ma Jul 23, 2007 11:35 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 11:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

amaai azo grote foto's hihi
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
dagje



Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 3-1-2006
Berichten: 3463
Woonplaats: rumbeke

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 11:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

zeg wel GROOT Mr. Green
_________________
kever ragtop '60
Bus t2a/b '72 sold
kever gemini '71 sold

____________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group