www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 9:24 pm
krabbeli
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pini



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-12-2006
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 11:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Miljaar, ik dacht dat ze automatisch werden verkleind...ik zal het aanpassen en gewoon de link erbij zetten Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

geen probleem pini mooie foto trouwens
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
oenieke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 12-7-2004
Berichten: 233
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De rondrit was mooi, maar soms te snel of te traag (al helemaal niet simpel met nen automatic in die bochtjes bergaf, da spel trekt vanzelf al vooruit Laughing ). De straten waren idd niet afgezet, waardoor er andere wagens tussen konden komen. Dit kan wel verholpen worden, als ze willen.
Prijzen vielen wel mee: € 1,5 voor cola of limonade. Behalve dan inkom met luchtgekoelde voor 1 dag: € 20 voor voertuig + bestuurder.
Frieten waren niet genoeg gebakken Mad
In België is zondag meestal de hoofddag van de meeting, in andere landen kan er zaterdag wel het meeste te doen zijn. Geen probleem, dan zijn we zondag redelijk op tijd thuis. En diegenen die 1 dag willen gaan, gaan dus best op zaterdag.
Camping vrij van watergekoelde wagens = goed initiatief: parking voor bezoekers was toch gratis.
Ambiance en sfeer hebben we zelf voor gezorgd Twisted Evil
Voor diegenen die kamperen niet zien zitten, zijn er zeer goede en goedkope hotelletjes in de buurt Cool zie www.kaefer.lu

Gegroet,

Anja & Tom.

_________________


"Als God bestaat, moet hij wel heel erg dol zijn op kevers" - Evolutiebioloog JBS Haldane
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
bert
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 9-9-2004
Berichten: 271
Woonplaats: zaffelare

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 12:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben der den donderdag avond toegekomen met mijn fort transit reiswagen (waterpomper!) mocht niet op de kamping heb mij dan maar net achter de hekens op de parking geplaatst met een schoon zicht op de inkom mijn kamerraden stonden dan iets verder met hun tent wel op het terijn konden dus niet samen staan maar we hebben er het beste van gemaakt de wagen dien toch maar om in te slapen
het treffen zelf was nogal slordig georganiseerd iederreen moest er op rijden langs de kamping en parkeerde dan maar ergens op de kamping en vond meestal niet de parking voor de luchtgekoelde bezoekers
de onderdelenmarkt was inderdaad nogal vroeg opgekraamd en zondagmidag was het treffen al de helft afgelopen
de animaatsie vond ik gewoon boereleute niets voor mij
ik heb mij al bij al wel goed gehad en of ik binnen 3 jaar terug ga weet ik noch niet
fotos volgen wel op fototreffen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Foto's van Bert staan ondertussen online op www.fototreffen.be
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok dan ga ik eens gaan kijken ze
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
stdovali53
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 17-8-2005
Berichten: 278
Woonplaats: kortemark

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vond het goed , veel wagens wel geen speciale maarja na bad camberg wat is er dan nog speciaal ? heb met mensen van krabbeli gepraat zeer vriendelijk en behulpzaam , de zondag rond de middag was de inkomprijs voor wagen maar 10 euro meer , en 5 euro voor bezoeker voor 3 dagen is toch ook geen geld .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tja het zou der nog aanbreken zondag rond de middag om 14u30 was de meeting gedaan maw vind ik dan wel 10 euro veel als inkom als je maar rond de middag toekwam toch in vergelijking dat wij die er al waren de donderdag avond slechts 25 euro betaald hebben voor de kamping tshirt enz... dan vind ik 10 euro zeer veel voor iemand die de zondag aankwam 5 euro was dan een redelijke prijs
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bussie
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 109
Woonplaats: Sint-Amandsberg (GENT)

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo zie je maar, hé

iedereen heeft zo zijn eigen mening, hé ...

_________________
VW Forever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Para72




Geregistreerd op: 26-11-2006
Berichten: 46
Woonplaats: Lummen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn er ook geweest en ja inderdaad was een echte aircooled meeting , maar zo een ongestructureerde meeting heb ik nog nooit gezien . alles stond zigzag door mekaar en de prijzen waren veel te hoog !!!
Gelukkig waren wij in goed gezelschap en dat heeft het week-end nog doen slagen maar voor ons ook nooit geen Krabbeli meer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group