www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 1:01 pm
1/36 cabrio facelift : 3 speedsters op een rij, THE END!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@2ugly nee zeker niet maar da was het einde van de trologie hé. Tis gelijk de films, als er teveel van dezelfde komen ist ookj niets meer waard, dus even overstappen naar iets groter en misschien anders hé. dus volgend project is de 1/18 67er maar kweet nog nie of het een speedster gaat worden of een german. Dus laat de meningen maar komen hé, want ik weet het zelf nog niet. IK twijfel of ik de grijze toch niet eens zou int groot maken, 1303 of nie. wat denken jullie?????
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je kan het altijd proberen natuurlijk. Het zou sjiek staan als je dat in een mooi plexi kistje in de echte zet natuurlijk !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ dani, tja als ik sommige andere hier zie zijn mijn gevallekes toch ook nie zo speciaal hoor. alé personelijke mening hé, maar aprecieer wel de positieve reacties. Het doet mij wel streven naar betere maar ook naar uniekere modellekes, vandaar dat ik jullie mening wil over wat te doen met de 67. German of speedster (eventueel een grote 67er versie van die grijze?) ik weet het echt nog niet.maw heeeeeeelp
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vwdude schreef:
proper gemaakt, kvindie speedster gelijk denuwe de knapste van de 3
keep up the good work Wink


tja da was de eersten hé, en die blijft een specialleke voor mij, maar kan moeilijk allemaal dezelfed gaan maken hé, toch bedankt voor de reactie, is altijd leuk, en doet een mens verderdoen hé. maar tis de inspiratie vinden voor weer iets apart te maken pffffffff nie simpel vind ik. zelf ben ik nie 100% tevreden over de laatste ma ja hij is er, en kan blijven hé thx

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou gaan voopr een 1/18'er van den echte ! Met wat creativiteie en aanpassingen (modificaties, afgekort :"mods") moet dat zeker lukken voor zo nen handige harry !
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
je kan het altijd proberen natuurlijk. Het zou sjiek staan als je dat in een mooi plexi kistje in de echte zet natuurlijk !


thx dani, maar zal eerder in een kistje op de kast zijn, want wat ik hoopte te doen is nie haalbaar dus die grijze zal waarschijnelijk een droomke blijven hé, want ik wil de mijne nie veranderen. tenzij ik het kan maken met een afneembaar stuk natuurlijk? ola, wacht even, da zou nog een idee zijn eigenlijk, zo moet ik de mijne niet verbouwen en heb ik er twee ineen Confused Laughing

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

amai dani, dat wil dus zeggen dat ik van die 67er een 1303 moet maken, daar zal wa tijd inkruipen mijn gedacht, en dan mijn handen kwijt raken omdat ik deze heb vern...? Laughing ik zal dat eerst even bestuderen hé, alhowel ik het liever zou doen met een echt 1303 model in 1/18
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

een 1303 op 1/18 ben ik zelf nog nergens tegen gekomen.
Maar soms moet je hier en daar een beetje compromis sluiten hee.... heeft hij geen bolle voorruit, wat dan nog ?

De jeans voor kristien (krism) zal ook niet perfect zijn, het is ook op basis van een 67'er, dus daar zijn ook zaken die niet 100% kloppen. Het is de "big picture" die van belang is nietwaar ?

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danimieghem schreef:
een 1303 op 1/18 ben ik zelf nog nergens tegen gekomen.
Maar soms moet je hier en daar een beetje compromis sluiten hee.... heeft hij geen bolle voorruit, wat dan nog ?

De jeans voor kristien (krism) zal ook niet perfect zijn, het is ook op basis van een 67'er, dus daar zijn ook zaken die niet 100% kloppen. Het is de "big picture" die van belang is nietwaar ?


tja je hebt gelijk, maar zoals ik zei, ik zal dat eerst eens bekijken wat ik kan doen, en die voorruit, da kan altijd gemaakt worden hé, i hope Laughing we shall see what we shall see zei de blinde :wink:maar dat betekend wel dat ik die sprintstars zal zal moeten maken ook hé, amai je doe mij wat aan hoor Laughing Wink

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
2Ugly
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 31-12-2003
Berichten: 1550
Woonplaats: Zemst

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

peke schreef:
IK twijfel of ik de grijze toch niet eens zou int groot maken, 1303 of nie. wat denken jullie?????


gewoon eens proberen he peke.
maar de beste modellen zijn de cabrio's met gesloten dak van solido 1/17
kunde het dakje aanpassen he.

_________________
© Elke vraag, hoe stom ook gesteld, geeft blijk van de aanwezigheid van intelligentie!

*hij brak haar hart, zij z'n ballen*
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group