www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 7:32 am
1/36 cabrio facelift : 3 speedsters op een rij, THE END!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 8:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

schone speedsterkes, de schoonsten is dezelfde als die van u, en dan nr2 op de foto en dan nr3 ( mijn bescheiden mening hé )
om nen 1303 te maken moet ge eens kijken op den topic van de jeans kever van den dani, doc 181 heeft daar ne link opgezet van iemand die een 1303 gemaakt heeft op basis van een 1302, en echt prachtig gelukt

maar voor dienen '67 op 1/18 zou ik toch gaan voor ne speedster Razz

_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2007 3:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

@2ugly, ja natuurlijk is het gemakkelijker om een speedster te maken van een cabrio, maar eerst moet ik dan een goedkope vinden hé, ik zou het eigenlijk jammer vinden om in een modelleke van 25 eurokes de slijpschijf te zetten, maar als het niet anders kan.....dan zal ik wel moeten he Laughing

@ andy, ewel ik vind die laatste ook de minste, tussen 1en 2 tja deze vind ik allebei geslaagd. Die link op de jeans topic heb ik al opgeslagen en is zeer interessant, dus zal ik daar nog eventjes goed neuzen en zien wat en hoe. Het zal dus wel weer een speedster worden, maar tmoet weer wa apart zijn, ik ben wel van plan om die van mij nog eens in 1/18 (of 1/24) te maken, maar zou het toch liever doen met een echt 1303 model. Dani heeft wel gelijk, 't is de big picture die van tel is, maar voor de mijne zou ik hem toch liever correct hebben, dus zal het die grijze of een ander speedsterke worden. Maar verlagen zal wa pruts zijn, ik heb hem al uit elkaar gehaald om te zien en tzal niet simpel zijn, maar tzal wel moeten lukken hé. Ik zal het wel zien wat het wordt, eerst het chassis zien lager te krijgen. alvast mercikes allemaal voor de reacties, dat maakt het nog eens zo leuk

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Samba 65



Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 25-1-2007
Berichten: 624
Woonplaats: Eeklo

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

peke schreef:
alvast mercikes allemaal voor de reacties, dat maakt het nog eens zo leuk


dan doe ik er nog een schepke boven op,
tis echt héél mooi gedaan! vooral die die is zoals den uwe in 1:1

ferm werk geleverd!

_________________
vw T1 samba 1965
vw T2 deluxe 1974
vw T3 caravelle 1989
vw kever 1303 cabrio 1978

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Samba 65 schreef:
peke schreef:
alvast mercikes allemaal voor de reacties, dat maakt het nog eens zo leuk


dan doe ik er nog een schepke boven op,
tis echt héél mooi gedaan! vooral die die is zoals den uwe in 1:1

ferm werk geleverd!


merci samba, ja die gelijk de mijne zie ik ook het liefst (en er zijn er hier precies nog Embarassed ) die zal ik zeker eens herdoen maar dan iets groter hé, eerst een modelleke vinden van een 1303, of eentje verbouwen naar, ben dit nog eens aan het bekijken Confused

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 4:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

bon heb er eens goed over nagedacht en die 67er ga ik proberen om te bouwen naar mijn eigen machientje (1303), van zodra ik wa tijd heb begin ik eraan, en hopelijk lukt het hé, want er zal wa werk inkruipen mijn gedacht
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 7:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

veel succes, laat ons meevolgen op den topic hé Very Happy
_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

andy van der jeught schreef:
veel succes, laat ons meevolgen op den topic hé Very Happy


zeker weten andy, maar kzal er een aparte voor openen, je zal hem wel vinden hé, maar 't is nog niet voor direct hoor, het zal op het gemak zijn en als ik tijd heb hé, want ik denk dat er veel tijd zal inkruipen ook, niet alleen het kaske veranderen, maar ook lichten, dashboard, stand v/d wielen, maar ik zal ook proberen zelf sprintstars te maken in dit formaat, want die wielkes die ik had zijn precies iets te groot als ik ze eronder zet, meer wiel dan iet anders en het is niet mooi

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Palatino
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-6-2005
Berichten: 413
Woonplaats: Berlaar

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

maakt er anders ne keer nen echte speedster van Laughing

zo eentje als hierop de foto Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

anders moest iemand hem geroepen voelen om exact de speedy na te maken, laat je maar iets weten !!!!

_________________
Greetz

Palatino

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 2:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Palatino schreef:
maakt er anders ne keer nen echte speedster van Laughing

zo eentje als hierop de foto Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

anders moest iemand hem geroepen voelen om exact de speedy na te maken, laat je maar iets weten !!!!



ewel palatino, kzou ik dat wel eens willen proberen hoor, maar ik zal genoeg fotokes moeten hebben hé, als hij af is, en eventueel, hoeveel hij verbreedt en diameter van de wielen en banden, alsook breedte, hoeveel is de voorruit verlaagd en nogal wa close ups van alles he, oh ja een paar afmetinfgen vd zetels ook Razz Razz

_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Palatino
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-6-2005
Berichten: 413
Woonplaats: Berlaar

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ne keer afkomen hé, kan je hem volledig nameten Smile

anders spreken we nog wel ne keer af dervoor?

_________________
Greetz

Palatino

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group