www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 6:43 am
workshop miniaturen op Paas-Kever-treffen
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 12:44 pm    Onderwerp: workshop miniaturen op Paas-Kever-treffen Reageer met quote

na dat andy van der jeught in volgende topic : lhttp://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=24203 een oproep gedaan heeft voor meer miniaturen op de meetings te zien , is zoals jullie zelf al gemerkt hebben hier een losbarsting geweest van ombouw van miniatuurtjes .

Zoals Andy reeds zei doen we op het Paas-kever-Treffen een wedstrijd voor de miniatuurtjes .

Nu heb ik de vraag is er onder jullie iemand geinterresseerd om eventueel tijdens de meeting daar een " demonstratie " te geven van ombouwen van miniaturen .
Zoja voorzien we hiervoor een extra standruimte !

Tevens zal ik proberen om de drie prijswinnaars nog iets extra te kunnen geven als prijs .(beloof wel niks hé)

_________________
Yves -Steffy


Laatst aangepast door bloemme op Ma Jan 29, 2007 7:44 pm, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 12:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb wel interesse voor zo een workshop, maar ik vrees dat ik niet de hele dag ga kunnen mee maken. Kan wel een aantal voorbeelden tentoonstellen natuurlijk. Kwestie van te tonen hoe het NIET moet Wink
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die workshop mag gerust door verscheidene personen gedaan worden hé , Moet niet de ganse dag dezelfde persoon zijn hé !

En plek om de afgewerkte minaturen te zetten , voorzien we extra tegenover de voorbije editie's !

Dus degene dat interresse hebben , laat iets weten via pb of via info@paaskevertreffen.be en dan kunnen we eventueel een tijdschema opstellen zodat allen een kans krijgen om op de meeting een kijkje te nemen hé

Natuurlijk moeten de Drie winnaars aanwezig zijn tijdens de prijsuitreiking en fotoshoot erna !

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bloemme schreef:
Natuurlijk moeten de Drie winnaars aanwezig zijn tijdens de prijsuitreiking en fotoshoot erna !


Dat gaat dus het probleem zijn, want ik moet op tijd terug thuis zijn met Sarah, haar mama komt ze om 18u oppikken en ze moet daarvoor nog haar oefeningen en therapie doen Sad en aangezien Mol een eindje rijden is kan ik maximaal tot rond 14u blijven. jammer maar helaas !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="danimieghem"]
bloemme schreef:
en aangezien Mol een eindje rijden is kan ik maximaal tot rond 14u blijven. jammer maar helaas !


Hey Dani , Paas-kever-treffen en Mol is niet hetzelfde hé !!!

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bloemme schreef:
Hey Dani , Paas-kever-treffen en Mol is niet hetzelfde hé !!!



Mijn excuses, Yves !!!!! heb me mistikt ... ik bedoelde wel degelijk paaskevertreffen, en dat is ook een eindje rijden van bij mij.

MIJN DIEPSTE VERONTSCHULDIGINGEN aan de organisatoren van beide evenementen Embarassed

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

no prob ! aalst is nu ook weer zo ver niet hé ! laat sarah haar oefeningen op de meeting doen !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

no prob ! aalst is nu ook weer zo ver niet hé ! laat sarah haar oefeningen op de meeting doen ! nee , ik begrijp het !
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 82
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we zullen nog wel zien, want mijne halve euro is hier net gevallen dat dat in de paasvakantie is en ze dan niet om 18u weg moet Wink

Dus kan het zijn dat we toch naar daar afzakken.

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
peke



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 20-9-2006
Berichten: 3278
Woonplaats: wenduine (de haan)

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 4:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

misschien kom ik ook af, en dan breng ik wel wa minikes mee, en dani we kunnen misschien samen aan de knutseltafel zitten hé, maar ik beloof nog niks hénog even wachten op mijn planning
_________________
Céad mile fàilte at https://www.westcoastbugs.com/ grtz peter
member WCB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group