www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 9:40 am
gordels in T2a Westfalia

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mek



Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 5-1-2004
Berichten: 26
Woonplaats: kuurne

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 1:00 pm    Onderwerp: gordels in T2a Westfalia Reageer met quote

Gisteren nog een uitstapje gemaakt met m'n T2a Westfalia van 1971.

Het werd me duidelijk dat onze dochter een stukje gegroeid is tijdens de afgelopen maanden, want ze past niet meer tussen de riempjes van de autostoel op de achterbank. Haar stoel was tot op heden vastgesjord met een spanriempje rond de bank en zelf zat ze vast in de riempjes van de autostoel.

Ik zal dus op zoek moeten naar een manier om autogordels te installeren achteraan in m'n busje.
Hierbij de vraag aan allen :

- Hoe monteer je het best autogordels op een Westfalia achterbank ?
- Wie heeft nog gordels liggen voor een klein prijsje ?


Ik weet al, na wat speurwerk, dat er onder de Westfalia achterbank montage-gaten zitten om de vaste inklikdelen van de gordel te monteren.
Maar hoe & waar monteer je de ophangpunten aan het plafond of de zijkant van een busje ?

Als er iemand foto's heeft van geplaatste gordels (zowel in Westfalia als in personenbusje) had ik ze graag eens willen zien.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 3:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je bedoeld voor een zit-slaapbank waarschijnlijk ! kijk eens op de site of in de catalogus van serial combi ! die verkopen gordels voor slaapbank

www.serial-combi.com

en zal als ik mijn cataloog ervan vindt , de nummer enz hier wel droppen

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2011 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand deze gordels reeds geplaatst ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetle2porsche
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 245
Woonplaats: 2890

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2011 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De gaten (met draad) zijn normaal gezien voorzien in de zijkant van de bus, zoals ook de bevestigingspunten onder de R n R bank tegen het schuine deel naar motor toe.
Zie wel dat je de juiste bouten gebruikt (meestal bijgeleverd) want is speciale draad ...
Daarna is het gewoon vastdraaien ... Wink

_________________
Kever 1959 sold
T2b 1979 sold
T1 1967
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetle2porsche
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 245
Woonplaats: 2890

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2011 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier een fotoke van in de mijne waar je goed de gaten ziet, maar misschien is da bij ne westfalia niet voorzien ???
_________________
Kever 1959 sold
T2b 1979 sold
T1 1967
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetle2porsche
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 245
Woonplaats: 2890

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2011 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het zijn de achterste gaten voor de RnR bank ! in het midden onder het achterste raam ongeveer ...
_________________
Kever 1959 sold
T2b 1979 sold
T1 1967
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2011 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor uw reactie , gaten zijn voorzien en ik veronderstel dat het neerklappen van de bank nog mogelijk is na plaatsing gordel .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group