www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 3:14 am
Paintball
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2004 7:41 pm    Onderwerp: Paintball Reageer met quote

't Is nen keer iets anders eh, zondag 12 september gaan we met nen hoop gaan paintballen, geinteresseerd? http://users.telenet.be/B52man daar is alle info te vinden en kunt ge inschrijven.

Greetz

B52man
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
geert
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 4-1-2004
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2004 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik kon kging direct mee.
Heb da ooit gedaan voor mijnen vrijgezellenavond, in Durbuy, waar ze zone reclame van maken Adventure.
Het toffe was dat het om 1 uur s'nachts was, da was de max.
Behalve toen ik da apepak moest aandoen en moest vluchten voor 25 man, kan u verzekeren, de blauwe plekken waren navenant.
Toch zou ik het direct terug doen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2004 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik kan niet , ben vandaag voor de 3 de keer bompa geworden en dat weekend wil de familie bijeen zijn thuis met de pasgeborene Wink maar veel plezier daar
Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2004 9:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja en ik ga ook ni mee , juist gedaan mee het schooleke en as werkzoekende jeugd spaar ik liever wa eurokes ver de kever Laughing
_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 7:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

@ cabrio75 : Proficiat hé voor bompa , Oma en de gelukkige ouders hé

En waar moesten we weer zijn voor de suikerboontjes ?

Wat is de naam ?
Hoeveel in gewicht en cm vragen ze hier ook nog ?Jongen of Meisje ?


En als goede Bompa heb je toch al een miniatuurtje van een kevertje kado gedaan , hoop ik hé !!!!!

_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 9:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

eerst 2 kleindochters en nu eindelijk een kleinzzoon , de naam is RUNE en het gewicht is 3,6 kg , de lengte Embarassed Embarassed vergeten te vragen Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

nu dat Rune al geboren is , heb je geen excuus meer om niet mee te gaan naar vw euro ?
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 9:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

naar vw euro ga ik niet gaan , ik ben vierkant tegen die hoge inkomprijzen , zeg nu zelf voor ons tweekes moet ik 68 euro betalen voor 2 dagen en dan nog eens 50 liter nafte verstoken met de t2 , neen ze den deze zien ze daar nie ik ga er niet naartoe , ik koop liever iets anders mee dat geld , en voor de treffens van 2005 blijf ik er bij " te duur is niet meer komen " zo simpel is dat Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 5:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cabrio 75 schreef:
naar vw euro ga ik niet gaan , ik ben vierkant tegen die hoge inkomprijzen , zeg nu zelf voor ons tweekes moet ik 68 euro betalen voor 2 dagen en dan nog eens 50 liter nafte verstoken met de t2 , neen ze den deze zien ze daar nie ik ga er niet naartoe , ik koop liever iets anders mee dat geld , en voor de treffens van 2005 blijf ik er bij " te duur is niet meer komen " zo simpel is dat Wink

@ Peter: ik ga wss nie meegaan

@ Benny: ten 1ste) proficiat van hieruit met uw uitgebreide kroost Wink en dat er nog veel mogen volgen Razz
en ten 2de) ge zijt denk ik nog één van de enige die VW-euro te duur vind Confused (van ons groepje toch al zeker Razz )... Keverzot had er de volgende uitleg op: " als ge met de kids nen dag naar è pretpark gaat dan kost u dat al zeker evenveel, en dan zijde maar een dagske weggeweest en hier is't een heel weekend" met goeie accomodatie enzo (nie gelijk in Spa Rolling Eyes )...
OK ieder z'n mening daarover ma ge moet dan nie elke keer 't zelfde herhalen hè (dat het 68euro is voor 2 enzo Rolling Eyes ) Wink wij gaan ons daar goe amuseren en we zullen wa fotokes trekken voor u zodat ge da ginder ook eens kunt zien Razz
'k ben het wel eens met jou dat 10 euro voor enkele uurkes op een 1-daagse meeting overdreven is en dat is ook m'n motto voor 2005, maar een meerdaags treffen mag wel wa meer zijn hè Wink

PS: 'tis te hopen dat er op de uitspraken van de keverzot geen auteursrechten staan zenne, anders ga mij dat hier een noot kosten Confused Laughing

PPS: sorry voor de "topicvervuiling B52man" Embarassed
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
cabrio 75
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 630

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beetlejuiche ;
ik herhaal het steeds maar dat vw euro te duur is , ik ben eens benieuwd hoeveel mensen van de ganse groep er BETALEND naar vw euro zal gaan voor 2 dagen , weinig zeker weten en .............jij gaat ginder van de woensdag al staan om wat te helpen om ............geen inkom of niks te moeten betalen omdat je wat gaat helpen , ik verzeker je dat 68 euro veel geld is voor een werkende mens , in jou geval is het wat anders he Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group