www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 20, 2024 2:50 am
Paintball
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beetlejuice
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 581

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cabrio 75 schreef:
............jij gaat ginder van de woensdag al staan om wat te helpen om ............geen inkom of niks te moeten betalen omdat je wat gaat helpen...

ten 1ste: ik ga wss niet vanaf woensdag dus wss ook niet helpen en dan zal ik ook moeten inkom betalen en da zal mij niet tegenhouden om te gaan Cool ik bekijk het als "er even 3 dagen tussenuit" en dan is 68 euro idd niet veel Wink
cabrio 75 schreef:
............ik verzeker je dat 68 euro veel geld is voor een werkende mens , in jou geval is het wat anders he Wink

en ten 2de: in jouw geval is dat ook wat anders hè Wink

Ma we gaan diene jongen zijn topic hier niet verder "vervuilen", er zijn andere manieren genoeg om mekaar te "spreken" hè Wink want ik wil genen ambras Rolling Eyes ieder zijn mening zenne Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 7:46 am    Onderwerp: re Reageer met quote

ik ben ook maar nen werkende mens, maar wel eene die genoeg uurkes klopt om eens wa extra te doen. ivm auteursrechten, bij volgende ontmoeting drie pinten Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Topicvervuilers!!!, maar allee, 't is ullen vergeven, zo blijft hem bovenstaan, niet dat het precies veel gaat opbrengen, sjans dak da nie enkel voor de Keverclub organiseer of ik had een probleemke
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 6:24 pm    Onderwerp: paintball Reageer met quote

Crying or Very sad sorrie, mor ik moen werken...
it is a shitty thing but somebody's got to do it... Laughing

_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als er nog mensen zijn die meewillen, het is de moment om in te schrijven eh: http://users.skynet.be/B52man . Het is niet iets dat ge alle dagen doet eh, dus grijp uw kans zou ik zeggen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group