www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:35 pm
Fiat 500 D 65

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 8:50 am    Onderwerp: Fiat 500 D 65 Reageer met quote

Question Question Ik heb hier nog ne Fiat 500 D uit elkaar liggen ( ik weet het, 't is nie ellen meug Embarassed ) maar ik moet diën terug in elkaar krijgen voor ik aan mijnen 356 Cool kan beginnen.
Nu zoek ik iemand die mij daar, uiteraard tegen betaling, kan mee helpen met de heropbouw van het ottoke. Shocked
Hij is gelast en gezandstraald. De motoronderdelen zijn gepoedercoat en/of verzinkt.
Bedoeling is dat eerst de carrosserie strak gezet wordt en dat daarna de wagen gespoten wordt. Daarna de motor arrangeren en op het laatste de heleboel terug monteren. Alle originele onderdelen zijn gepolierd en in nieuw staat gebracht. Nu is mijn vraag :
heeft er iemand eventueel tijd en de ervaring om zoiets te doen Wink
of weet er iemand een goed adreske waar ik alles naartoe kan brengen en dat het daar tot een goed einde wordt gebracht??? Laughing

Of is dat mss iets voor Spaardingeske Idea , ik lees net dat ge zonder werk zit, mss kunde aan diën Fiat beginnen??
Graag wat reacties, ik ben bereid er voor te betalen uiteraard!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
siven




Geregistreerd op: 14-3-2004
Berichten: 33
Woonplaats: Tielt

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 8:43 pm    Onderwerp: restauratie Reageer met quote

Ik heb al meerdere wagens volledig gerestaureerd. Ik zou dat wel voor een vriendenprijske willen doen voor u, maar heb wat problemen. Heb je al de stukken, zoals binnenbekledingen, elektriciteit, ....
Ik ben wel van west vlaanderen, maar heb autoremorque met overdekt zeil en heb plaats over om hem te stallen.

Siven9@hotmail.com
0477750646
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
spaardingske
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 3225
Woonplaats: Booischot

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2004 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yow peter ,

Ik kan helemaal nx van carroserie dus da zou wel wa hoog gegrepen zijn denk ik

Thx voor het voor te stellen !!!!!!!!

Air-cooled.grtz

_________________
'59 Standard
Fastback'70
Golf iv (daily)
Panel '64
Golf 2 '87

Victoria Vicky "64
Victoria v-fix sport "39
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 94
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 6:25 am    Onderwerp: .. Reageer met quote

@Siven Arrow ik bel je straks ff.
In ieder geval al bedankt, ik hoop dat we vooruit kunnen Shocked .

Spaargevalleke, bedankt voor de reactie, dacht da gij zo wa van alles kon hé Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group